امروز: جمعه, ۲ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 صفر 1446 | 2024-08-23
کد خبر: 50773 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
31 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: تام کروز می‌گوید هنوز هم به دنبال تولید قسمت دوم اکشن علمی تخیلی پرفروش خود به نام «لبه فردا» است که فیلمنامه اقتباسی آن با نگاهی به رمان گرافیکی هیروشی ساکورازاکا به نام «آنچه نیاز داری، کشتن است!» نوشته شد. به گزارش  صبا، طی این سال‌ها او بارها با کارگردان فیلم در رابطه […]

گروه فرهنگی: تام کروز می‌گوید هنوز هم به دنبال تولید قسمت دوم اکشن علمی تخیلی پرفروش خود به نام «لبه فردا» است که فیلمنامه اقتباسی آن با نگاهی به رمان گرافیکی هیروشی ساکورازاکا به نام «آنچه نیاز داری، کشتن است!» نوشته شد. به گزارش  صبا، طی این سال‌ها او بارها با کارگردان فیلم در رابطه با این موضوع صحبت کرده است. این بازیگر در مصاحبه با نشریه امپایر فاش کرد که او و داگ لایمن درصدد تولید دو قسمت دیگر این فیلم بوده و هستند.
 

به گفته کروز: «ما هنوز هم در این باره با یکدیگر صحبت می‌کنیم و نمی‌توانم بگویم «لبه فردا ۲» مرده است و دنباله‌ای نخواهد داشت. هم من و هم داگ لایمن طرفدار این دنیایی هستیم که در دل داستان فیلم خلق شده و در فکر گسترش آن می باشیم. حدود دو ماه قبل، یک بار دیگر لبه فردا را با هم تماشا کردیم. حدود ده سالی می‌شد که به تماشای دوباره‌اش ننشسته بودم. حالا می‌توانم با اطمینان بگویم فیلم بسیار خوبی بوده است.»

از زمان نمایش عمومی «لبه فردا» در سال ۲۰۱۴، هم کروز و هم لایمن چندین بار صحبت از احتمال ساخت قسمت بعدی آن صحبت کرده‌اند و با این وجود، هنوز هیچ خبر جدی از احتمال شروع کار تولید آن نیست.

فیلمنامه اقتباسی لبه فردا با نگاهی به رمان گرافیکی هیروشی ساکورازاکا به نام «آنچه نیاز داری، کشتن است!» نوشته شد. در داستان فیلم، تام کروز سربازی است که یک روز جنگی را در طول زندگی خود دوباره و دوباره تکرار می کند. در این روز، او توسط نیروهای بیگانه فضایی که به زمین حمله کرده اند، کشته می‌شود. این کاراکتر هر بار که کشته می‌شود تجربیات تازه‌ای برای مقابله با بیگانه‌های مهاجم پیدا می کند و در بازگشت به این روز تکرار شونده، از آنها بهره می گیرد تا بتواند بالاخره مهاجمان را از بین ببرد.

کمپانی برادران وارنر که تهیه کننده لبه فردا است، سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که به دنبال ساخت قسمت دوم آن است. اما از آن زمان تاکنون، خبر بیشتری در ارتباط با پیش تولید فیلم شنیده نشده است.
نسخه اصلی این اکشن اینده نگرانه با هزینه تولید کلان ۱۷۸ میلیون دلاری اش، موفق به فروش جهانی خوب ۳۷۰ میلیون دلاری در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top