امروز: سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 محرم 1446 | 2024-07-16
کد خبر: 50531 |
تاریخ انتشار : ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
18 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل پرسپولیس گفت: می‌خواهیم خواسته هواداران برای داشتن تیم هجومی، پرقدرت و قهرمان را برآورده کنیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، صبح یک‌شنبه در مراسم معارفه گاریدو به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس بعد از این که چند گزینه را مورد بررسی قرار داد و تلاش‌های بسیار زیادی داشت تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا انتخاب کند که بررسی‌ها از جوانب مختلف به این نتیجه رسید که بتوانیم در خدمت آقای گاریدو باشیم. چندین بار مذاکرات تصویری با ایشان و مدیربرنامه‌های ایشان داشتیم که بالاخره ظرف سه چهار روز گذشته موفق شدیم تفاهمی با هم داشته باشیم که آن تفاهم منجر به امضای قرارداد شد که امروز در خدمت شما شروع کار را با ایشان شروع می‌کنیم. به امید خدا که همکاری همه جانبه باشگاه، تیم و ارکان بیرون بتواند این سرمربی را در رسیدن به اهداف باشگاه کمک بدهد تا بتوانیم خواسته هواداران که همیشه تیم هجومی، پرقدرت و قهرمان در ذهن دارند را معرفی کنیم.

درویش اضافه کرد: ما قبل از این که خدمت آقای گاریدو برسیم، چندین بازیکن را زیر نظر داشتیم و با آن‌ها صحبت کردیم. از دیروز هم بازیکنان را به ایشان معرفی کردیم و چند نفری را هم خود ایشان معرفی کردند. من فکر نمی‌کردم گاریدو آن قدر با بازیکنان ایرانی و لیگ ایران آشنا باشد و تعدادی را که به آن‌ها برای ترمیم احتیاج داشت، معرفی کرد. با هماهنگی با ایشان سعی می‌کنیم نقاط صعف خود را با بازیکنان مستعد ترمیم کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا فقط بانک شهر به پرسپولیس پول می‌دهد و بانک‌های دیگر پول نمی‌دهند؟ توضیح داد: متاسفانه چنین چیزی درست است. بانک شهر از ابتدای فصل گذشته و پیش از واگذاری در موارد مختلف به ما کمک کرد و در تهیه ارز بازیکنان خارجی و یا حتی ریالی برای بازیکنان داخلی به ما کمک کرد و حتی به صورت قرض‌الحسنه تیم را حمایت کرد. پس از واگذاری باشگاه به بانک‌ها، متولی باشگاه شد و تا امروز فقط بانک شهر در چندین نوبت گره‌گشایی کرده و در این ۳۰ سال کم‌تر چنین چیزی مشاهده شده است. بانک شهر حتی آپشن‌ها و پاداش‌های قهرمانی‌های فصل قبل و امسال و بدهی‌های بازیکنان از ۲ سال قبل را پرداخت کرد و به باشگاه لطف داشته و امیدواریم سایر اعضای کنسرسیوم هم در این راستا قدم بردارند.

درویش درباره صحبت با نماینده العربی برای انتقال عبدالکریم حسن و هم‌چنین مذاکره با رامین رضاییان توضیح داد: چندین باشگاه قطری برای جذب عبدالکریم حسن به ما پیشنهاد دادند. دو باشگاه نماینده‌های خود را به ایران فرستادند و چندین باشگاه هم به ما نامه زدند. عبدالکریم هم کیفیت خوبی داشته و هم رابطه خوبی با بازیکنان و هواداران داشته است. تا الآن به آن‌ها پاسخ منفی دادیم اما حتی قبل از حضور در این نشست هم به باشگاه برای جذب او نامه دادند. او جمعه با من صحبت کرد و اعلام کرد که با توجه به این که هم شرایط حضور در تیم ملی قطر فراهم شده و هم خانواده‌اش از این شرایط راضی نیستند، با جدایی‌اش موافقت شود و البته این نکته را هم اذعان کرد که به قراردادش با پرسپولیس پایبند است. من هم به او گفتم که فعلا با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فعلا روی تمرینات تمرکز کند تا در خصوص این مساله بعدا صحبت کنند.

وی ادامه داد: درباره رضاییان، من سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم و با بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند، صحبت نکنم و طبق مصاحبه مدیران باشگاه این بازیکن، او یک سال دیگر قرارداد دارد و فعلا با بازیکنی مذاکره خواهیم کرد که یا قرارداد نداشته باشد، یا رضایتنامه باشگاهش را داشته باشد و یا باشگاهش حاضر به مذاکره در خصوص آن باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط تمرینی این تیم گفت: من فکر نمی‌کردم چنین امکاناتی در اختیار ما قرار بگیرد و شرایط خوب است. اگر از زمان نقل انتقالات بگذریم، طرحی برای تعویض چمن با چمن باکیفیت‌تر داریم که آن را اجرایی خواهیم کرد.

درویش درخصوص پرداخت پول‌های غیرمتعارف به بازیکنان بیان کرد: آنچه در لیگ گذشته به ما کمک کرد این بود که یک حدی را برای همه در نظر بگیریم که از آن عدول نکنیم. این باعث همدلی و همراهی تیم هم بود. یکسری از باشگاه‌ها فضاهایی دارند که می‌توانند پرداختی چند برابر ما داشته باشند که چند برابری پرداخت‌ها باعث وسوسه شدن بازیکنان می‌شود ولی همیشه پرسپولیس بزرگتر از همه هست و جایگاه آن برای بزرگ شدن است.

او افزود: طی پنجاه و چند سال بزرگترین و شاخص‌ترین بازیکنان آمدند. یک روزی فکر می‌کردند اگر خدا رحمت کند همایون بهزادی از پرسپولیس برود چطور پرسپولیس اداره می‌شود. ایشان رفتند، پرسپولیس به قهرمانی ادامه داد و گفتند اگر آقای پروین برود دیگر برای او جایگزینی نخواهد بود. آقای پروین شناسنامه فوتبال ایران هستند اما رفتند اما پرسپولیس کار کرد، روی پای خودش ماند و به قهرمانی‌ها ادامه داد. بعد هم آقایان دایی و عابدزاده آمدند و رفتند که یادم است گفتند وقتی آقای عابدزاده برود دیگر دروازه‌بانی به اندازه او برای پرسپولیس نمی‌آید، توانایی‌های ایشان غیرقابل اغماض است اما پرسپولیس به مسیر خود ادامه داد. در این سال اینطور بوده و بازیکنانی که به پرسپولیس علاقه‌مند هستند به اینجا می‌آیند. امیدوارم حلقه گمشده که قهرمانی آسیاست را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top