امروز: یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 1 محرم 1446 | 2024-07-07
کد خبر: 50451 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
9 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:مدیر دفتر پخش خانه فیلم گفت: «اکران فیلم “روزی روزگاری آبادان” به تعویق افتاده است.»سعید خانی مدیر دفتر پخش خانه فیلم درباره تعویق اکران فیلم «روزی روزگاری آبادان» گفت: به دلیل شرایط دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور تصمیم بر این شد که فیلم «روزی روزگاری آبادان» پس از ایام تاسوعا و عاشورا […]

گروه فرهنگی:مدیر دفتر پخش خانه فیلم گفت: «اکران فیلم “روزی روزگاری آبادان” به تعویق افتاده است.»سعید خانی مدیر دفتر پخش خانه فیلم درباره تعویق اکران فیلم «روزی روزگاری آبادان» گفت: به دلیل شرایط دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در کشور تصمیم بر این شد که فیلم «روزی روزگاری آبادان» پس از ایام تاسوعا و عاشورا اکران شود.

 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، وی درباره شایعه توقیف این فیلم به دلیل حضور بدون حجاب فاطمه معتمد آریا در یک جشنواره بین‌المللی گفت: چنین چیزی صحت ندارد و دلیل تعویق این فیلم برگزاری انتخابات است. حداقل تاکنون که چیزی مبنی بر توقیف این فیلم به من اعلام نکرده‌اند.

 

همچنین اکران فیلم سینمایی «یادگار جنوب» ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری نیز یک هفته به تعویق افتاده است. فیلم «روزی روزگاری آبادان» اولین ساخته سینمایی حمیدرضا آذرنگ به تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.فاطمه معتمد آریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی بازیگران این فیلم هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top