امروز: شنبه, ۹ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 23 ذو الحجة 1445 | 2024-06-29
کد خبر: 50201 |
تاریخ انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۳۲ | ارسال توسط : |
10 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:سارا حاتمی، بازیگر فیلم «آبی روشن» می‌گوید هم مخاطب از تماشای این فیلم راضی است و هم خودش برای چالش‌هایی که در بازیگری برای او ایجاد می‌شود، حس رضایت می‌کند.   به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سارا حاتمی، بازیگر جوانی است که بسیاری او را در سریال «زخم کاری» در نقش مائده به یاد می‌آورند. با […]

گروه فرهنگی:سارا حاتمی، بازیگر فیلم «آبی روشن» می‌گوید هم مخاطب از تماشای این فیلم راضی است و هم خودش برای چالش‌هایی که در بازیگری برای او ایجاد می‌شود، حس رضایت می‌کند.
 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سارا حاتمی، بازیگر جوانی است که بسیاری او را در سریال «زخم کاری» در نقش مائده به یاد می‌آورند. با این وجود او توانست در مدت زمان کوتاهی از حضورش در بازیگری، توانمندی خود را بگونه ای نشان بدهد که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم سینمایی «کت چرمی» از چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن برای بازی در «آبی روشن» از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر شود.

سارا حاتمی به بهانه اکران «آبی روشن» ساخته بابک خواجه پاشا، درباره بازی در این فیلم گفت: ابتدا با من تماس گرفته شد و فیلمنامه را برایم ارسال کردند. بعد از خواندن فیلمنامه بود که پذیرفتم به تیم بازیگری «آبی روشن» بپیوندم. فیلم «در آغوش درخت» بابک خواجه پاشا را در جشنواره دیده بودم و از این طریق ایشان را می‌شناختم. برای همین وقتی فیلمنامه را خواندم دیدم به موضوع آن نیز یک عرق شخصی دارد و تمام این عوامل دست به دست هم داد تا چشم بسته این پیشنهاد را قبول کنم.

این بازیگر با اشاره به نظرش پس از تماشای فیلم سینمایی «آبی روشن» روی پرده سینما اظهار کرد: زمانی که فیلم را روی پرده سینما دیدم، برای من این فیلم عظمت بیشتری پیدا کرد. چون اوایل تصور نمی‌کردم نتیجه کار آنقدر خوب از آب درآید که آن را تا این حد دوست داشته باشم و از نتیجه‌اش احساس رضایت کنم.

حاتمی با تاکید بر آنکه احتمال دریافت سیمرغ در دو سال متوالی بسیار اندک است، درباره کاندید شدنش برای دریافت سیمرغ بلورین در جشنواره پارسال گفت: فکر نکنم در هیچ جشنواره‌ای در دنیا هم دو جایزه در دو سال متوالی به یک فرد داده شود. برای همین هم کاندید شدنم برای سال دوم باعث خوشحالی‌ام شد؛ اما احتمال دادم که برای بار دوم سیمرغ به من تعلق نگیرد.

او با بیان آنکه از طریق پذیرش نقش‌های متنوع تلاش می‌کند تا توانایی خود را به چالش بکشد گفت: زمانی که می‌خواهم نقشی را برای بازی کردن بپذیرم، روی فیلمنامه آن بسیار تمرکز می‌کنم و بخش عمده انتخاب من برای حضور در یک فیلم، فیلمنامه آن است. چون تفاوت‌هاست که باعث می‌شود بتوانم خودم را به چالش بکشانم و کارهای متنوع و متفاوت را دوست داشته باشم. هر فیلمنامه‌ای که برایم جذاب باشد مانند یک انتخاب لذتبخش است.

این بازیگر سینما در خصوص همبازی بودن با مهران احمدی به عنوان بازیگری که دارای سابقه و پیشنه بازیگری بیشتری در مقایسه با خودش است، بیان کرد: بازی با مهران احمدی برای من سرتاسر آموزش و تجربه عالی بود. در کنار ایشان بیشتر از گذشته درس بازیگری را آموختم و از این بابت بسیار خوشحال هستم که توانستم در کنار آقای احمدی حضور داشته باشم. امیدوارم توانسته باشم از این فرصت نهایت بهره را برده باشم.

حاتمی بر این باور است این فیلم در اکران عمومی می‌تواند در ژانر خودش موفق باشد و عنوان کرد: با وجود آنکه در زمینه موفقیت این فیلم سینمایی در گیشه علم کافی ندارم، اما فکر می‌کنم در ژانر خودش که ژانر اجتماعی است بتواند در گیشه موفق باشد و نظر مخاطبان علاقمند را به سمت خود جلب کند. به طوری که پس از پایان فیلم با رضایت از تماشای آن از سالن سینما خارج شوند.

او با بیان آنکه تاکنون در کنار مردم در سالن‌های سینما به تماشای «آبی روشن» نشسته و از بازخوردها نکات مثبتی دریافت کرده است، گفت: من هم در زمان اکران فیلم سینمایی «آبی روشن» در جشنواره فیلم فجر و هم در زمان اکران عمومی چند باری به سالن سینما رفته و در کنار مردم این فیلم را به تماشا نشستم. بازخوردها خوب بوده و همه با حس خوب از سالن خارج شدند.

سارا حاتمی در پایان با اشاره به آنکه فیلم سینمایی «آبی روشن» را باید دید چون حال آدم را خوب می‌کند، گفت: برای آنکه حال‌تان خوب شود «آبی روشن» را ببینید. اتمسفر ابتدا و انتهای این فیلم بسیار خوب است. پروسه‌ای که در «آبی روشن» پیش می‌رود پروسه موفقیت‌آمیزی است و همین که پایان فیلم نشان می‌دهد به نتیجه می‌رسد حال آدم را خوب می‌کند.

در خلاصه داستان «آبی روشن» آمده است: «کشف یک فیروزهٔ کمیاب، زندگی یونس را که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است، وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.»«آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری، محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی است که برای نخستین بار در چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر اکران شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top