امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 50000 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
12 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

اتحادیه جهانی کشتی خبر داد، سهمیه‌ کشتی‌گیران روسیه که از حضور در المپیک پاریس محروم شده‌اند، به کشورهای دیگر اختصاص خواهد بافت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، کمیته بین‌المللی المپیک لیست نفرات واجد شرایط از دو کشور روسیه و بلاروس برای حضور در رقابت‌های المپیک پاریس را منتشر کرد که بر این اساس چهره‌های شاخص و عنوان دار جهان و المپیک همچون زائور اوگویف، زائوربک سیداکوف، آرتور نایفونوف، سرگئی سمنوف و عبدالرشید سعدالله‌یف به دلیل حمایت از حمله نظامی روسیه علیه اوکراین نمی‌توانند در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ حاضر شوند.

اتحادیه جهانی کشتی نیز با اشاره به تصمیم کمیته بین‌المللی المپیک در محرومیت کشتی گیران روسیه و بلاروس، اعلام کرد: سهمیه‌های این دو کشور در اوزانی که کمیته بین‌المللی المپیک با حضور کشتی‌گیرانشان در المپیک مخالفت کرده است طبق اولویت در اختیار کشورهای دیگر که طبق گزینشی المپیک واجد شرایط هستند، تعلق می‌گیرد تا با این اوصاف لطمه‌ای به تعداد ۱۶ کشتی‌گیر در هر وزن المپیک پاریس وارد نشود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top