امروز: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 20 ذو الحجة 1445 | 2024-06-26
کد خبر: 49960 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
11 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:بهزاد اشتیاقی نویسنده، کارگردان، بازیگر و نقاش شب گذشته در شمال ایران درگذشت.وی به همراه همسرشان خانم فرشته مهبان (فرزند زنده‌یاد فرخ‌لقا هوشمند) بیشتر در نقش آقای مربوطه و عیال آقای مربوطه شناخته می‌شوند. پخش مجموعه تلویزیونی آقای مربوطه به کارگردانی بهزاد اشتیاقی  در نیمهٔ دوم سال ۱۳۵۳ در  تلویزیون  آغاز و تا اواسط […]

گروه فرهنگی:بهزاد اشتیاقی نویسنده، کارگردان، بازیگر و نقاش شب گذشته در شمال ایران درگذشت.وی به همراه همسرشان خانم فرشته مهبان (فرزند زنده‌یاد فرخ‌لقا هوشمند) بیشتر در نقش آقای مربوطه و عیال آقای مربوطه شناخته می‌شوند.

پخش مجموعه تلویزیونی آقای مربوطه به کارگردانی بهزاد اشتیاقی  در نیمهٔ دوم سال ۱۳۵۳ در  تلویزیون  آغاز و تا اواسط سال ۱۳۵۷ (چند ماه پیش از انقلاب ) ادامه داشت. این مجموعه، به‌شکل میان‌پرده‌های طنز منتقدانه  پانزده دقیقه‌ای، هر شب از تلویزیون پخش می‌شد.وی چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود که هنوز هم دلش برای “آقای مربوطه” تنگ می‌شود و شب‌ها خوابش را می‌بیند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top