امروز: چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 27 ذو الحجة 1445 | 2024-07-03
کد خبر: 49868 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
24 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

بازیکن پیشین استقلال درباره سطح کیفی فصل بیست و سوم لیگ برتر گفت: لیگ امسال خیلی حاشیه داشت. در فوتبال ایران تهمت‌های زیادی به یکدیگر وارد می‌کنند که باید خیلی جدی با آنها برخورد شود.

صمد مرفاوی، بازیکن  پیشین استقلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره شرایط این تیم در فصلی که گذشت اظهار کرد: شرایط استقلال در لیگی که گذشت یک شرایط خاص بود. با توجه به تغییرات مدیریتی که داشت در ابتدای فصل چند بازیکن این تیم جدا شدند. آمدن نکونام و اختلافاتی که با مدیریت داشتند باعث شد حاشیه‌های زیادی به وجود بیاید. استقلال به لحاظ فنی شرایط خوبی داشت و توانست امتیازات خوبی را هم جمع کند. استراتژی کادر فنی برای کار بسیار خوب بود. آنها در وهله اول دنبال این بودند که گل نخورند و بازنده نباشد و در کنار آن از موقعیت‌های گل به طور بهینه استفاده کند. تاکتیک‌های کادر فنی روز به روز اجرا می‌شد و تا آخر فصل هم این هماهنگی وجود داشت. اینکه چرا قهرمانی را از دست داد بالاخره تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا می‌کنند و استقلال باید در مهمترین بازی خود مقابل نساجی پیروزی را به دست می‌آورد که چنین اتفاقی نیفتاد.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ امسال پدیده خاصی وجود داشت؟ افزود: در لیگ امسال جوانان خوبی را دیدیم. جواد حسین‌نژاد، سعید سحرخیزان و مهدی لیموچی بازیکنان جوانی بودند که امسال شناخته شدند. باید به بازیکن جوان اعتماد کرد که بتوانند در آینده خودشان را نشان بدهند.

او درباره اینکه چه تیم‌هایی در لیگ امسال پدیده بودند؟ بیان کرد: فکر نمی‌کردم شمس‌آذر قزوین با توجه به امتیازاتی که در ابتدای فصل از این تیم کسر شد باز هم چنین نتایجی را کسب کند و در جایگاه خوبی در جدول قرار بگیرد. این تیم را به همراه ملوان تحسین می‌کنم. آنها به لحاظ فنی قابل قبول بودند.

بازیکن پیشین استقلال درباره سطح کیفی مسابقات ادامه داد: لیگ امسال خیلی حاشیه داشت. البته شاید در فوتبال ما چنین باشد. شکایت‌های زیاد، اعتراض‌های زیاد تیم‌ها، بیانیه‌ها و مصاحبه‌های زیاد مربیان و بازیکنان که قانون چنین چیزی را نمی‌گوید. قانون‌گذار هم برخورد خیلی جدی با این موضوع نداشت. البته هنوز با پایان لیگ هم مصاحبه‌ها ادامه دارد. در فوتبال ایران تهمت‌های زیادی به یکدیگر وارد می‌کنند که باید خیلی جدی با آن برخورد شود و حتی ۲ میلیارد هم جریمه کمی است. باید جریمه‌ها فیزیکی باشد مثلا مربی از حضور روی نیمکت محروم شود. همه هم ادعا داشتند چرا VAR نیست. البته به نظرم اگر هم این سیستم بیاید باز هم اعتراض‌ها در بدنه فوتبال ما وجود دارد. به لحاظ فنی تیم‌های بالای جدول رقابت خوبی با یکدیگر داشتند. لیگ ما باید قانون‌مدارتر شود. این اعتراض‌ها در لیگ ادامه داشته باشد سطح کیفی مسابقات را پایین می‌آورد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top