امروز: چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 27 ذو الحجة 1445 | 2024-07-03
کد خبر: 49790 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
26 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:کیت بکینسل بازیگر بریتانیایی‌تبار سینما، دعوت بازی در درام دلهره آور خانوادگی «دختر گمشده» را قبول کرد.به گزارش صبا، اسکات ایستوود پسر بازیگر کلینت ایستوود همباری بکینسل در این فیلم است.   خط اصلی این درام معمایی و هیجان انگیر در رابطه با یک آدم ربایی است که وارد مرحله ای پیش بینی نشده […]

گروه فرهنگی:کیت بکینسل بازیگر بریتانیایی‌تبار سینما، دعوت بازی در درام دلهره آور خانوادگی «دختر گمشده» را قبول کرد.به گزارش صبا، اسکات ایستوود پسر بازیگر کلینت ایستوود همباری بکینسل در این فیلم است.
 

خط اصلی این درام معمایی و هیجان انگیر در رابطه با یک آدم ربایی است که وارد مرحله ای پیش بینی نشده می شود.جیمز کنت انگلیسی تبار کارگردانی دختر گمشده را به عهده دارد. یک شرکت فیلمسازی ایتالیایی، تهیه کننده اصلی فیلم است.

داستان فیلم هم در منطقه پوگلیا در جنوب ایتالیا اتفاق می افتد و براساس یک ماجرای واقعی نوشته شده است.این داستان ماجراهای تلاش یک زن آمریکایی به نام مورین داباگ را به تصویر می کشد که برای سالها تلاش کرد تا بتواند قیمومیت دختر خودش را از همسر سابقش بگیرد.

پدر این دختر بچه از سالها قبل برای ادامه زندگی راهی خاورمیانه شده و دخترش را نیز با خودش برده است.داستان فیلم از سال ۱۹۹۳ و در شهر اوهایوی آمریکا شروع می شود و نشان می دهد دختر ۶ ساله مورین توسط پدرش کریم از کشور خارج می شود.

بعد از سالها تلاش و جست و جوی ناکام در رابطه با پیدا کردن دختر، مورین با پروفسوری آشنا می شود که قصد کمک به او را دارد.زمانی که بالاخره مورین دختر خود را پیدا می کند، باید مهم ترین تصمیم زندگی اش را بگیرد و بخاطر همین موضوع، بر سر یک دوراهی قرار می گیرد.

دختر گمشده با هزینه ای ۲۶ میلیون دلاری توسط همان کسانی تهیه می شود که سال قبل درام ورزشی زندگی نامه ای «فراری» مایکل مان با بازی آدام درایور را تهیه کردند.تهیه کنندگان دختر گمشده از حالا چشم به موفقیت احتمالی اسکار فیلمشان در رشته های اصلی مراسم اسکار سال آینده دوخته اند.کلید فیلمبرداری درام دلهره آور دختر گمشده ماه آینده زده می شود، تا برای نمایش عمومی در اواخر فصل پائیز پیش رو آماده شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top