امروز: جمعه, ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 29 ذو الحجة 1445 | 2024-07-05
کد خبر: 49544 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
24 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

با وجود مسیر دشوار قهرمانی در لیگ بیست و سوم، سرنوشت طوری رقم خورد که پرسپولیس تعیین‌کننده برنده جام لیگ برتر باشد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با نزدیک شدن به ایستگاه پایانی لیگ‌برتر هیجان و استرس به اوج خود رسیده است. دوئل جذاب پرسپولیس ۶۵ امتیازی و استقلال ۶۴ امتیازی بر سر فتح جام به مرحله آخر رسیده و بازی‌های شنبه شب تعیین‌کننده خواهند بود.

پرسپولیس در جریان هفته پایانی لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹ روز شنبه همزمان با سایر دیدارها مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی خواهد کرد.

شاگردان اوسمار ویرا، هفته بیست‌وهشتم بازگشتی تاریخی مقابل استقلال خوزستان را تجربه کردند و با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسیدند و با توجه به توقف استقلال برابر نساجی به صدر تکیه زدند.

سرخ‌پوشان این هفته برابر تیمی صف‌آرایی می‌کنند که همواره مقابلش شکست‌ناپذیر بوده‌اند و تنها یک تساوی در کارنامه‌شان نمایان است.

پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب لیگ‌برتر ۷ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۶ برد سهم پرسپولیس بوده و یک بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۱۲ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۹ گل از آن پرسپولیس و ۳ گل سهم مسی‌ها بوده است.

۲ تیم یک بار هم در جریان رقابت‌های جام حذفی به دیدار هم رفته‌اند که پرسپولیس ۲ بر یک برنده شد.

آن‌ها با کسب ۱۹ برد، ۸ مساوی، ۲ باخت، تفاضل گل ۲۶ و کسب ۶۵ امتیاز، صدرنشین و محتمل‌ترین گزینه قهرمانی هستند و استقلالی را بعد از خود می‌بینند که با ۶۴ امتیاز در مکان دوم حضور دارد.

برد در هر صورت پرسپولیس را به جام می‌رساند و حتی تساوی در صورت توقف یا باخت استقلال برابر پیکان جام را برای شاگردان اوسمار به ارمغان می‌آورد. اما اگر پرسپولیس در این بازی امتیاز از دست بدهد، استقلال با برد مقابل پیکان به عنوان قهرمانی می‌رسد. در نتیجه به خطر افتادن قهرمانی پرسپولیس در صورتی است که استقلال مقابل پیکان برنده شود چرا که با توجه به برابری نتایج در بازی‌های رو در رو، تفاضل گل و گل زده اهمیت دارد که پرسپولیس در هر دو مورد از استقلال پیش است، پس باخت یا تساوی پرسپولیس و تساوی استقلال هم قهرمانی سرخ‌پوشان را به خطر نمی‌اندازد

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top