امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 36584 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
207 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:مراسم تشییع پیکر امیرحسن ندایی ـ مدرس دانشگاه، فیلمساز و مجری تلویزیون ـ صبح امروز ـ یکشنبه ۲۴ مهر ماه  در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.در این مراسم علاوه بر خانواده و نزدیکان مرحوم ندایی، جمع کثیری از همکاران و دانشجویانش و همچنین تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر و نیز دوستداران […]

گروه فرهنگی:مراسم تشییع پیکر امیرحسن ندایی ـ مدرس دانشگاه، فیلمساز و مجری تلویزیون ـ صبح امروز ـ یکشنبه ۲۴ مهر ماه  در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.در این مراسم علاوه بر خانواده و نزدیکان مرحوم ندایی، جمع کثیری از همکاران و دانشجویانش و همچنین تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر و نیز دوستداران او حضور داشتند.
 

مراسم تشییع پیکر امیرحسن ندایی با مداحی و همچنین سخنرانی تعدادی از استادان دانشگاه تربیت مدرس همراه بود که از درگذشت این استاد دانشگاه به عنوان ضایعه‌ای بزرگ برای دانشگاه یاد کردند.به گفته آنان امیرحسن ندایی انسانی وارسته و فرهیخته، استادی هنرمند و تلاشگر بود که قدر مسلم از دست دادنش برای دانشگاه تربیت مدرس اتفاقی سخت و سنگین است.

امیرحسن ندایی صبح جمعه ـ ۲۲ مهر ماه ـ بر اثر ایست قلبی در منزل درگذشت. او در سمت‌های کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده، تدوین‌گر، پژوهش‌گر، مجری و آهنگساز فعالیت داشته و دروس نظری و عملی گوناگونی را (در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری) تدریس کرده است.او فعالیت‌های هنری را از سال ۱۳۶۰ در رشته‌ی موسیقی آغاز کرد و سپس در زمینه‌های هنری دیگر مانند نقاشی و سینما به فعالیت پرداخت. ندایی فعالیت‌های فیلم‌سازی را از سال ۱۳۷۲ در صدا و سیما آغاز کرد. او که دکترای پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس داشت، تدریس را در دانشگاه از ۱۳۷۹ در رشته‌های سینما، تئاتر، گرافیک و انیمیشن آغاز کرده بود.برنامه «شب سینما» از سری «شب‌های هنر» در سال ۹۸ با اجرا و کارشناسی «امیرحسن ندایی» روی آنتن می‌رفت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top