امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 32575 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
263 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: آلبوم موسیقی «نوای ماندگار» با آواز و پژوهش خسروعامری‌فر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و منتشر شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آلبوم موسیقی «نوای ماندگار» شامل ۱۵ تصنیف قدیمی است که با اجرای خسروعامری‌فر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.   پژوهش و تحقیق این اثر فاخر را نیز خسرو عامری‌فر […]

گروه فرهنگی: آلبوم موسیقی «نوای ماندگار» با آواز و پژوهش خسروعامری‌فر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری تولید و منتشر شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، آلبوم موسیقی «نوای ماندگار» شامل ۱۵ تصنیف قدیمی است که با اجرای خسروعامری‌فر به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد.
 

پژوهش و تحقیق این اثر فاخر را نیز خسرو عامری‌فر برعهده دارد.در این آلبوم آثاری از آهنگسازان و اساتید قدیمی همچون علی اکبرخان شیدا، اسماعیل مهرتاش، سید احمدخان ساوه‌ای، عبداله‌خان‌ دوامی برخی از اساتید دیگر گردآوری شده است که یا توسط آنها ساخته شده و یا از این اساتید روایت شده است.نسخه فیزیکی و دیجیتال این آلبوم هم‌اکنون در کلیه مراکز معتبر فروش محصولات موسیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top