امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 32077 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
267 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رییس مرکز اورژانس تهران از ارائه خدمات درمانی و امدادی به بیش از ۱۳۰۰ نفر در سی و سومین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

یحیی صالح طبری، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره خدمات ارائه شده از سوی اورژانس به افراد حاضر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، عوامل اورژانس در حرم مطهر امام خمینی (ره) و اطراف آن مستقر شده بودند. بر این اساس از تاریخ ۱۳ خرداد ماه تا ظهر امروز ۱۴ خرداد ماه در مجموع ۱۳۵۸ نفر خدمات امدادی از پایگاه‌ها و عوامل اورژانس مستقر در نقاط مختلف حرم مطهر امام خمینی (ره)  دریافت کردند.

وی با بیان اینکه از این ۱۳۸۵ مورد ۴۵۹ مورد خانم و ۹۲۶ مورد آقا هستند، گفت: عمده این افراد خدمات را به طور سرپایی دریافت کردند و حالشان خوب است. ۱۹ نفر نیز با تشخیص تکنسین‌ها اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top