امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 27261 |
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
567 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: هوتن شکیبا و بهرام افشاری روی فرش قرمز اکران عمومی فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» حاضر شدند.  فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا  و سرمایه‌گذاری مسعود و مجید زارع محصول سال ۱۳۹۹ است. «صحنه زنی» که برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم […]

گروه فرهنگی: هوتن شکیبا و بهرام افشاری روی فرش قرمز اکران عمومی فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» حاضر شدند.
 فیلم سینمایی «صحنه زنی» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا صمدی و تهیه کنندگی مجید رضابالا  و سرمایه‌گذاری مسعود و مجید زارع محصول سال ۱۳۹۹ است. «صحنه زنی» که برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ نقره‌ای بهترین فیلم را دریافت کرد به سراغ روایتی ناگفته از معضلی اجتماعی و نمایش لایه‌های پنهان آن در زیر پوست شهر رفته است. این فیلم موفق به دریافت سیمرغ نقره‌ای بهترین کارگردانی از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، سیامک ادیب، غزاله جزایری و مجید صالحی، با حضور حمیدرضا نعیمی، امید روحانی و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.در خلاصه داستان فیلم آمده است: اسد رئیس یک باند خلافکار است و همراه با دو دوست خود صحنه‌های جعلی تصادف می‌سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.


 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top