امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 21144 |
تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
253 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه «بهشت حوا» مشتمل بر ۲۰ اثر نقاشی با موضوع «انسان و طبیعت» از رضا هدایت در قالب فتوکلیپ است.  بر اساس این خبر، . هدایت دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاههای ایران و شرکت در نمایشگاههای […]

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه «بهشت حوا» مشتمل بر ۲۰ اثر نقاشی با موضوع «انسان و طبیعت» از رضا هدایت در قالب فتوکلیپ است. 
بر اساس این خبر، . هدایت دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر بوده و بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس در دانشگاههای ایران و شرکت در نمایشگاههای متعدد داخلی و خارجی داشته است. 
این خبر می‌افزاید: وی همچنین برگزیده نمایشگاه طبیعت از منظر شرق در سال۸۴، برگزیده بی‌ینال جهان اسلام در سال۸۵ و برنده جایزه تشویقی تصویرسازی نومای ژاپن در سال۱۳۸۳ است. 
علاقمندان به هنرهای تجسمی از طریق صفحه مجازی نگارخانه کلک خیال به نشانی kelkkhial. gallery @ و صفحه آپارات به نشانی https://www.aparat.com/kelkekhial.gallery از این نمایشکاه مجازی دیدن کنند. 
نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار در طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top