امروز: سه شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 19 ربيع ثاني 1446 | 2024-10-22
کد خبر: 53773 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
13 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:گفتگوی الناز ملک با یک ماهنامه درباره ساختار اصلی داستان زخم کاری ۴ مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. الناز ملک در گفتگو با ماهنامه فیلم امروز در پاسخ به این سوال که داستان فصل بعدی سریال زخم کاری چیست؟ گفت: «این فصل داستان آدم‌هاست در این فصل خیلی به موضوع انتقام پرداخته نمی‌شود بیشتر […]

گروه فرهنگی:گفتگوی الناز ملک با یک ماهنامه درباره ساختار اصلی داستان زخم کاری ۴ مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. الناز ملک در گفتگو با ماهنامه فیلم امروز در پاسخ به این سوال که داستان فصل بعدی سریال زخم کاری چیست؟ گفت: «این فصل داستان آدم‌هاست در این فصل خیلی به موضوع انتقام پرداخته نمی‌شود بیشتر تمرکز روی آدم‌هاست که چگونه تبدیل به آدم‌هایی شده‌اند که ما در این قصه می‌بینیم…»

این بازیگر درباره احتمال ادامه زخم کاری و رسیدن به فصل پنجم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت خدا کند که فصل بعدی هم باشد.«زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان از سریال‌های موفق و البته پرحاشیه شبکه خانگی است که تاکنون سه فصل از آن منتشر شده و قرار است فصل چهارم آن بعد از پایان سریال «بازنده» عرضه شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top