امروز: یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 19 ربيع أول 1446 | 2024-09-22
کد خبر: 52975 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
3 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش آموزان آغاز می‌شود از بهره‌برداری ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به زودی خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران و با حضور در یکی از مدارس شهر تهران در منطقه ۱۸ تهران با اشاره به اینکه رویکرد دولت چهاردم وفاق همدلی  است بیان کرد: شعار دولت نیز محور پرسش مهر ریاست جمهوری شده است زیرا بستر وفاق و همدلی از مدرسه و از میان دانش آموزان آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: باید این موضوع در فعالیت‌های مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در قالب‌های مختلف مورد بررسی واقع شود، زیرا همه جامعه نیازمند وفاق و همدلی برای پیشبرد اهداف، آرمان‌های کشور هستند.

کاظمی بیان کرد: باید این آموزه ارزشمند را در فضای جامعه گسترده کنیم و مسیر این کار از مدرسه می‌گذرد و این رهنمود را باید به گفتمان غالب تبدیل کرد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه توسعه عدالت آموزشی تا محروم‌ترین نقاط کشور، افزایش کیفیت آموزشی تا سطح مطلوب، تقویت و تبیین باورها و ارزش‌های فرهنگی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت آموزش و پرورش است.

کاظمی ادامه داد: مهم‌ترین ماموریت آموزش و پرورش اجرای‌سازی سند تحول بنیادین در همه ابعاد است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی با اشاره به اینکه از امروز باید برای مهر آینده و رفع چالش‌های آن تلاش کرد گفت: به زودی ۱۷۰۰ پروژه و ۸۰۰۰ کلاس درس به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top