امروز: جمعه, ۱۱ آبان ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 29 ربيع ثاني 1446 | 2024-11-01
کد خبر: 47584 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
75 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ برای مراسم اسکار بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار هزینه داشته است.اطلاعات حاکی از آن است که دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار را به تبلیغ‌دهندگان اعلام کرده و نهایت ظرفیت تبلیغاتی این مراسم در ۱۷ دسته توسط برندهای مختلف […]

گروه فرهنگی: هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ برای مراسم اسکار بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار هزینه داشته است.اطلاعات حاکی از آن است که دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه نمایش تبلیغ عددی بین ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار را به تبلیغ‌دهندگان اعلام کرده و نهایت ظرفیت تبلیغاتی این مراسم در ۱۷ دسته توسط برندهای مختلف خریداری شده است.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که تبلیغ کنندگان سرمایه‌گذاری خود در اسکار را در سال گذشته کاهش داده بودند؛ در واقع اسپانسرها ۱۱۷.۴ میلیون دلار برای تبلیغات اسکار ۲۰۲۳ خرج کرده بودند که این عدد کاهشی ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل را تجربه کرده بود.

یکی دیگر از تبلیغاتی که در مراسم اسکار مورد توجه قرار گرفت، برند لباس کیم کارداشیان بود. این برند که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است اخیرا ارزشی ۴ میلیارد دلاری پیدا کرده و در حال حاضر علاوه بر پوشاک زنانه، پوشاک مردانه نیز تولید می‌کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top