امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 32273 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
258 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل ورزش و جوانان مانزدران با اشاره به سومین میزبانی این استان از رقابت های بین المللی کشتی طی یک ماه گذشته، گفت: امیدوارم مثل سال گذشته، نیمی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی سهم کشتی مازندران باشد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان و مدیر کل ورزش و جوانان این استان، درباره میزبانی مازندران از رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، گفت: تقریبا در بازه زمانی یک ماه گذشته برای سومین مرتبه میزبان سومین رویداد بین المللی در کشتی هستیم. رقابت های جام عبدالله موحد و جام شهید هاشمی نژاد نیز به نوعی از مراحل انتخابی تیم ملی بودند که همانند جام تختی میزبانی به مازندران سپرده شد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت یک دهه، تنکابن بار دیگر میزبانی جام تختی را بر عهده گرفت و امیدوارم میزبان شایسته ای از جام جهان پهلوان تختی باشیم و میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی تنکابن از این رقابت ها رضایت داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که از نزدیک نظاره گر رقابت های کشتی جام تختی است، خاطرنشان کرد: این رقابت ها به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است و امیدوارم این میزبانی ها سهم مازندران را در تیم های ملی کشتی ارتقا دهد. کشتی مازندران سهم زیادی در تاریخ کشتی ایران داشته و بخشی زیادی از افتخارآفرینی ها توسط کشتی گیران این استان بدست آمده است.

رنگرز در پایان، گفت: امیدوارم مثل سال گذشته که نیمی از ملی پوشان کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان متعلق به استان مازندران باشد، این‌بار نیز سهم و جایگاه کشتی مازندران در تیم های ملی محفوظ باشد.

رقابت های کشتی آزاد جام تختی از صبح دیروز(پنج شنبه) در میان استقبال بسیار خوب کشتی دوستان مازندران آغار شده و امشب(جمعه) با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top