امروز: شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 18 ربيع أول 1446 | 2024-09-21
کد خبر: 32185 |
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
226 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

وکیل اولیای دم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از برگزاری جلسه رسیدگی به این پرونده خبر داد و گفت: در این جلسه که سه ساعت به‌ طول انجامید، قرار شد رسیدگی‌ها ادامه پیدا کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا ۲ تیرماه سال ۱۴۰۰ در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران در جاده نقده مهشاد کریمی – خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا- و ریحانه یاسینی -خبرنگار ایرنا- جان خود را از دست دادند و ۲۱ خبرنگار و عکاس دیگر مجروح شدند.  بر اساس آخرین اعلام قوه قضائیه راننده به عنوان مقصر صد در صدی این حادثه شناخته شد.

پرتو برهانپور در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با بیان اینکه امروز جلسه رسیدگی این پرونده برگزار شد، اظهارکرد: این جلسه با حضور پدر ریحانه و همسر مهشاد، وکلای اولیای دم و  چند تن از خبرنگاران برگزار شد و همه مستندات و دلایل خود برای اعتراض به نظر کارشناسی و نقش مدیران محیط زیست در وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران را ارایه دادیم و پرسش‌های خود را مطرح کردیم.

وی افزود: خانواده‌های مهشاد و ریحانه به اعلام راننده به عنوان مقصر صد در صدی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران اعتراض دارند و خواستار توجه قوه قضائیه به تمام ابعاد پرونده به منظور صدور رای هستند.

برهانپور در پایان گفت: بر اساس نظر دادگاه قرار بر ادامه رسیدگی پرونده  شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top