امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 42487 |
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
83 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: بیست و پنجمین جشنواره فیلم شانگهای از ۱۹ تا ۲۸ خرداد/۹ تا ۱۸ ژوئن در چین برگزار و آثار ۱۲ سینماگر ایرانی را در بخش های مختلف به نمایش در خواهد آورد. فیلم «آزردگان» ساخته مهدی فرد قادری در اولین نمایش جهانی در بخش مسابقه اصلی، «۱/۵ قوه اسب» ساخته رسول کاهانی در […]

گروه فرهنگی: بیست و پنجمین جشنواره فیلم شانگهای از ۱۹ تا ۲۸ خرداد/۹ تا ۱۸ ژوئن در چین برگزار و آثار ۱۲ سینماگر ایرانی را در بخش های مختلف به نمایش در خواهد آورد.

فیلم «آزردگان» ساخته مهدی فرد قادری در اولین نمایش جهانی در بخش مسابقه اصلی، «۱/۵ قوه اسب» ساخته رسول کاهانی در اولین نمایش جهانی و «علت مرگ نامعلوم» ساخته علی زرنگار در بخش استعدادهای جدید آسیایی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش و محصول ایران و ترکیه در بخش انیمیشن، «مصائب محمود» ساخته داود عبدالملکی و «سرنوشت» ساخته یاسر طالبی در بخش مستند، «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی، «خرس نیست» ساخته جعفر پناهی، «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی، «درب» ساخته سید هادی محقق در بخش زنده باد جشنواره، «شطرنج باد» ساخته محمد رضا اصلانی در بخش فیلم های بازسازی شده و «زالاوا» ساخته ارسلان امیری در بخش فانتزی نیمه شب این رویداد رده الف جهانی به نمایش در می آیند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top