امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 42475 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ | ارسال توسط : |
43 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» یک روز قبل از اکران جهانی به هند می‌رسد.«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت»، فیلم جدید هریسون فورد در نقش ایندیانا، یک روز قبل از اکران جهانی خود در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) در هند اکران می‌شود.این فیلم ۲۹ ژوئن به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سراسر هند […]

گروه فرهنگی:«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت» یک روز قبل از اکران جهانی به هند می‌رسد.«ایندیانا جونز و گردونه سرنوشت»، فیلم جدید هریسون فورد در نقش ایندیانا، یک روز قبل از اکران جهانی خود در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) در هند اکران می‌شود.این فیلم ۲۹ ژوئن به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سراسر هند اکران خواهد شد.
 

دیزنی هند در اینستاگرام خود اعلام کرد: این چیزی است که هند منتظر آن بود! خود را برای آخرین ماجراجویی بزرگترین قهرمان «ایندیانا جونز» آماده کنید چون «گردونه سرنوشت» یک روز قبل از اکران جهانی در هند به نمایش در می‌آید.

به غیر از هریسون فورد، فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، جان ریس دیویس، توبی جونز، بوید هالبروک و مدس میکلسن نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد، توسط کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل تهیه شده است و استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن حضور داشتند.

در این فیلم علاوه بر بازگشتن فورد به عنوان این دی، شاهد بازگشت نازی‌ها که ضدقهرمان‌های مکرر این مجموعه هستند، خواهیم بود. داستان این فیلم در سال ۱۹۶۹ اتفاق می‌افتد، این دی درگیر یک ماجرای دیگر است و داستان به مقامات سابق نازی که در طول جنگ سرد و مسابقه فضایی به ناسا نفوذ کرده‌اند مربوط می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top