امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 41204 |
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
157 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران می‌گوید این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد که می‌توانند در جام‌جهانی “نتایج در خور شأن فوتبال ساحلی ایران” به دست بیاورد.

علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به همراه این تیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد، در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از سفر به پاتایا برای حضور در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قبل از مسابقات همه چیز خوب بود و اردوهای منظمی برگزار کردیم و سه دیدار تدارکاتی خوب هم با بلاروس داشتیم که به تیم ما کمک کرد. شرایط سفر به پاتایا هم خوب بود و توانستیم با یک تیم یکدل و منسجم به قهرمانی برسیم.

وی افزود: ما در ۶ سال گذشته قهرمان آسیا نشده بودیم و دو دوره هم جام‌جهانی را از دست دادیم، به همین خاطر تلاشی در مجموعه شکل گرفت که در این دوره بتوانیم به قهرمانی برسیم. در پاتایا هم همه شرایط عالی بود و در نهایت توانستیم به قهرمانی برسیم.

نادری درباره اینکه قبل از جام ملت‌های آسیا به عنوان مربی موقت انتخاب شده بود و آیا اکنون قرارداد سرمربی‌گری دارد یا خیر؟ گفت: قرارداد من به عنوان مربی بود و بعد به مسابقات بین قاره‌ای رفتیم و فرصت نشد که قراردادم تمدید شود ولی بعد از مسابقات بین قاره‌ای قراردادم به عنوان سرمربی امضا شده است.

او در ادامه با بیان اینکه “شرایط فوتبال ساحلی در ایران متفاوت از سایر کشورهاست،” گفت: در ایران به فوتبال ساحلی بیشتر توجه می‌شود و لیگ منظم و بسیار خوبی داریم. حاصل این لیگ و برنامه‌های آن، یک تیم ملی خوب است. ما بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. ان‌شاءالله در جام‌جهانی هم نتیجه در خور شأن فوتبال ساحلی ایران به دست بیاوریم. وقتی اتفاق بزرگی قرار است رخ دهد، همه باید کمک کنند. الان همه مجموعه فدراسیون یکدل هستند تا ان‌شاءالله سکوهای جهانی را فتح کنیم.

نادری درباره پرداخت پاداش ملی‌پوشان ساحلی ایران هم گفت: مقداری پاداش طلبکار هستیم که فدراسیون گفته پرداخت می‌کند و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top