امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 40652 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
161 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

سریال ماورایی مسعود ده‌نمکی با نام «رستگاری» که از سوی برخی رسانه ها به عنوان گزینه پخش در رمضان ۱۴۰۲ یاد می شد، این روزها در مرحله پیش تولید است و قطعا پخش آن به این مناسبت که با نوروز پیش رو مصادف است، نمی رسد.

پیگیری های خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا از برخی عوامل سازنده سریال، حاکی از آن است که با توجه به اینکه «رستگاری» در مرحله پیش تولید قرار دارد، عملا این سریال از گزینه های پخش نوروز و رمضان حذف می شود.

در این زمینه بخوانید:

سریال‌های کاندیدای پخش در نوروز/ «نون خ» قطعی شد

با توجه به موضوعی که سریال مسعود ده‌نمکی داشت (ژانر ماورائی)، پیش بینی می شد این سریال برای رمضان ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده باشد، اما بر اساس پیگیری ها از چند تن از عوامل این سریال، در حال حاضر سریال «رستگاری» در مرحله پیش تولید قرار دارد.

هر چند به گفته سازندگان «رستگاری»، از ابتدا هم بنا نبوده این مجموعه به پخش در ماه رمضان ۱۴۰۲ برسد و بر این اساس، اگر بنا بر تولید به موقع باشد، می تواند در بین گزینه های پخش برای رمضان ۱۴۰۳ به حساب آید.

متن سریال ۳۰ قسمتی «رستگاری» که در گونه ماورایی و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در حال پیش تولید است، توسط حسن وارسته نوشته شده است. نام وارسته در نگارش سریال‌هایی چون «پایتخت»، «دودکش»، «علی‌البدل»، «دیوار به دیوار» و «بچه‌ مهندس» به چشم می‌خورد و حالا طراحی و سرپرستی فیلمنامه سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را عهده‌دار شده است.

حسن وارسته درباره مراحل نگارش این سریال اعلام کرده است که نوشتن متن این سریال ماه های گذشته به اتمام رسیده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ده‌نمکی پیشتر عنوان کرده بود، ترجیح می‌دهد فعلا با مدیوم تلویزیون حرف‌ها را بزند. سریال «آزادی مشروط» او نیز به تازگی از تلویزیون پخش شد. این سریال ۳۰ قسمتی با محوریت طنز درباره فعالیت‌ گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا بود. سریالی که به گفته مسعود ده‌نمکی فرمول آزمون پس داده‌ای از مانیفست کارهایش محسوب می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top