امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34320 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
173 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: ایثن هاک در مستند شش قسمتی جدیدی درباره پل نیومن به نام «آخرین ستارگان فیلم»، در مورد کارگردان «انجمن شاعران مرده» و اینکه چرا این کارگردان از سال ۲۰۱۰ فیلم دیگری نساخته است صحبت های تازه ای کرد. او علت غیبت ۱۲ ساله پیتر ویر کارگردان از هالیوود را به راسل کرو و […]

گروه فرهنگی: ایثن هاک در مستند شش قسمتی جدیدی درباره پل نیومن به نام «آخرین ستارگان فیلم»، در مورد کارگردان «انجمن شاعران مرده» و اینکه چرا این کارگردان از سال ۲۰۱۰ فیلم دیگری نساخته است صحبت های تازه ای کرد.

او علت غیبت ۱۲ ساله پیتر ویر کارگردان از هالیوود را به راسل کرو و جانی دپ که روزگار سختی برای او ساختند، می داند. هاک گفت: «من فکر می کنم او علاقه خود را به فیلم از دست داد. وقتی که بازیگران کار را برای او سخت نمی کردند، او واقعاً از این کار لذت می برد. راسل کرو و جانی دپ او را در هم شکستند».

کرو در سال ۲۰۰۳ در فیلم «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» ساخته پیتر ویر بازی کرد، که طرفداران امیدوار بودند به سریال تبدیل شود و در سال ۲۰۱۴، ویر از فیلم «شانتارام» که جانی دپ در آن ایفای نقش می کرد، کنار رفت. در آن زمان، سخنگوی کمپانی برادران وارنر گفت: «پیتر از این فیلم جدا شد، چراکه تفسیر او از فیلم با تفسیر استودیو و تهیه کنندگان بسیار متفاوت بود».

هاک از سال ۱۹۸۹ که در «انجمن شاعران مرده» با ویر همکاری کرد، دیگر با این کارگردان کار نکرده است و به نظر می رسد که بعید بداند فرصت دیگری هم پیش بیاید. هاک گفت: «این روزها با اینکه او یک هنرمند محبوب است، خیلی دیده نمی شود». او با اشاره به هریسون فورد و جرارد دوپاردیو که در فیلم های ویر بازی کرده اند گفت: «ویر فیلم‌های هنری می‌ساخت… آنها کارگردان پسند بودند و خودشان را مهم نمی دیدند».

خوشبختانه هاک راهی برای تعادل کار هنری با پروژه های تجاری پیدا کرده است. او می‌تواند هم در فیلم‌های شخصی و هنری حضور یابد و هم در پروژه‌های جریان اصلی‌تر، مانند «شوالیه ماه» مارول. او بر خلاف نیومن که از بازی در فیلم فاجعه آمیز دهه ۷۰ «آسمانخراش جهنمی» متنفر بود، از بازی در «شوالیه شب» در کنار اسکار آیزاک لذت برده است و آن را تجربه بسیار خوبی می داند.

هاک درباره پل نیومن می گوید: «نیومن در همان زمان هم که صنعت سینما به او می‌گفت که برای بازی کردن باید پول ساز باشد، در برابر تبدیل شدن به یک برند مقاومت می‌کرد. اکنون می‌توانیم فیلم «آسمانخراش جهنمی» را مسخره کنیم، اما در آن زمان، بزرگترین فیلم سال بود».

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top