امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34318 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
203 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «جسیکا چستین» بازیگر برنده اسکار هالیوود با حضور در کی‌یف، ضمن بازید از بیمارستان کودکان این شهر با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «چستین» که امسال برای بازی در «چشمان تامی فی» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، جدیدترین چهره مشهوری است که به اوکراین سفر کرده است. […]

گروه فرهنگی: «جسیکا چستین» بازیگر برنده اسکار هالیوود با حضور در کی‌یف، ضمن بازید از بیمارستان کودکان این شهر با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «چستین» که امسال برای بازی در «چشمان تامی فی» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد، جدیدترین چهره مشهوری است که به اوکراین سفر کرده است.
 

«زلنسکی» پیش از اینکه رئیس جمهور اوکراین شود، یک بازیگر و کمدین بود و حالا با انتشار تصاویری از این دیدار نوشت: «جسیکا چستین بازیگر آمریکایی امروز در اوکراین است. برای ما چنین دیدارهایی از افراد مشهور بسیار ارزشمند است و به لطف آن جهان حتی بیشتر حقیقت را در مورد آنچه در کشور ما اتفاق می‌افتد خواهد شنید، خواهد دانست و درک خواهد کرد. از حمایت شما ممنونم».

رئیس جمهور کنونی اوکراین اضافه کرد: «روایت او (جسیکا چستین)  درباره جنگ قطعا شنیده خواهد شد و ما در تدارک یک رویداد مهم بشردوستانه هستیم. از همه دوستان اوکراین در خارج از کشور و همه کسانی که به گسترش روابط ما در جهان کمک می کنند سپاسگزارم. ما هر کاری انجام می دهیم تا پیروز شویم، هر کاری برای محافظت از کشورمان انجام می دهیم.»«بن استیلر»، «شان پن»،« لیو شرایبر» و« آنجلینا جولی» از بازیگران هالیوودی هستند که قبلاً از اوکراین دیدن کرده‌اند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top