امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34312 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
229 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور، ساخته ی جدید جوزف کوشینسکی و تام کروز، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را مورد تحسین قرار داد.تارانتیو به تازگی در یک پادکست حضور یافته و در آن فیلم «تاپ گان: ماوریک» را یک «نمایش سینمایی واقعی» و وفادار به فیلم قبلی اش توصیف کرده است. او در […]

گروه فرهنگی: کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور، ساخته ی جدید جوزف کوشینسکی و تام کروز، «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) را مورد تحسین قرار داد.تارانتیو به تازگی در یک پادکست حضور یافته و در آن فیلم «تاپ گان: ماوریک» را یک «نمایش سینمایی واقعی» و وفادار به فیلم قبلی اش توصیف کرده است.

او در این پادکست درباره ی فیلم «تاپ گان: ماوریک» گفت:«معمولاً درباره ی فیلم های جدید خیلی صحبت نمی کنم چون آنطوری باید یا چیزهای خوب بگویم، یا از کسی انتقاد کنم. که دوست ندارم این کار را انجام دهم. اما در این مورد، من به شدت “تاپ گان: ماوریک” را دوست داشتم. به نظرم خارق العاده بود. من در سینما دیدمش… هم این فیلم هم “داستان وست ساید” اسپیلبرگ یک نمایش سینمایی واقعی ایجاد می کنند، از آن نوعی که تقریباً فکر می کردم دیگر قرار نیست شاهدش باشم. خارق العاده بود. اما در عین حال این جنبه ی بسیار دوست داشتنی را هم داشت، چون من سینمای تونی اسکات را بسیار دوست دارم. کار کوشینسکی فوق العاده بود. احترام و عشق به تونی اسکات در تک تک فریم های فیلم وجود داشت. تقریباً در همه ی تصمیمات بود. همه ی این ها عامدانه در فیلم قرار گرفتند، اما با چنین روش جالبی که واقعاً احترام برانگیز بود. و فکر می کنم این موضوع در تک تک تصمیماتی که تام در فیلم می گیرد، وجود داشت. انگار داریم یک فیلم دیگر از تونی اسکات می بینیم که به شدت هم عالی بود.»

«تاپ گان: ماوریک» دنباله ی درام اکشن سال ۱۹۸۶ تونی اسکات، «تاپ گان» است که از چندی قبل به روی پرده ی سینماها رفته و ۳۶ سال پس از وقایع فیلم اصلی را روایت می کند. «تاپ گان: ماوریک» دومین فیلم از سال ۲۰۱۹ تاکنون است که فروش آن از یک میلیارد دلار عبور کرده و پرفروش ترین فیلم کارنامه ی کاری تام کروز نیز هست. این فیلم با پشت سر گذاشتن فیلم «تایتانیک» (Titanic) عنوان پرفروش ترین فیلم شرکت فیلمسازی پارامونت را هم از آن خود کرده است. سال گذشته، فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) جمعیت بی سابقه ای از مردم را به سالن های سینما بازگرداند. با این حال، فیلم های کمیک بوکی به ندرت برای احیاء یک نوع تجربه ی سینمایی که تقریباً به فراموشی سپرده شده است مورد تحسین قرار می گیرند، چه برسد از سوی سینماگر معتبری همچون کوئنتین تارانتینو.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top