امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34288 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
201 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای اخیر این تیم نشان داده که به زوج خط دفاعی تیمش دست پیدا کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم درحالی نایب‌قهرمان شد که یکی از نقدهای پیشکسوتان این باشگاه تغییرات فراوان در خط دفاع بود. گل‌محمدی که از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف در دفاع میانی تیمش استفاده می‌کرد، با توجه به شرایط سنی حسینی و از طرفی برخی سیاست‌های تاکتیکی، تغییرات زیادی را در قلب خط دفاع تیمش ایجاد کرد و در نهایت هم به زوج ثابتی دست پیدا نکرد.

حالا در فصل جدید که گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس آمده‌اند، گل‌محمدی حساب ویژه‌ای روی آنها کرده است. در نخستین دیدار دیدار پرسپولیس در این فصل این تیم به دیدار تیم امیدهای خود رفت و در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی به عنوان زوج خط دفاع پرسپولیس به میدان رفتند. در ادامه در دومین دیدار تدارکتی برابر پیکان، گل‌محمدی تیمش را با زوج نعمتی  و گولسیانی وارد میدان کرد اما در نیمه دوم زوج پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود برابر نساجی در نیمه نخست با زوج پورعلی‌گنجی و گولسیانی بازی کرد و در نیمه  دوم فرشاد فرجی و علی نعمتی زوج قلب دفاع را تشکیل دادند. بعد از این دیدار به نظر می‌رسد گل‌محمدی به زوج گولسیانی و پورعلی‌گنجی اعتماد بیشتری کرد چون این زوج در چهارمین دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و پنجمین دیدار برابر تیم ملی امید هم برای پرسپولیس بازی کردند.

با این شرایط حالا می‌توان گفت پیش از آغاز فصل، در بازی‌های تدارکاتی گل‌محمدی سعی کرده خط دفاع تیمش را محک بزند و بتواند زوجی هماهنگ برای تیمش بیاید و بررسی بازی‌ها اخیر پرسپولیس هم نشان می‌هد، سرمربی پرسپولیس توانسته زوج مد نظر خود را بیابد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top