امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34284 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
98 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:  ظاهراً کیم کارداشیان به دلیل «عدم بلوغ و سن پایین» به رابطه اش با پیت دیویدسون پایان داده است. علاوه بر درگیری با فاصله طولانی فیزیکی در شرایطی که دیویدسون در پروژه ای در استرالیا مشغول کار است و کارداشیان در ایالات متحده ساکن است، یک منبع نزدیک به این دو گفته است […]

گروه فرهنگی:  ظاهراً کیم کارداشیان به دلیل «عدم بلوغ و سن پایین» به رابطه اش با پیت دیویدسون پایان داده است. علاوه بر درگیری با فاصله طولانی فیزیکی در شرایطی که دیویدسون در پروژه ای در استرالیا مشغول کار است و کارداشیان در ایالات متحده ساکن است، یک منبع نزدیک به این دو گفته است که کارداشیان «از این رابطه و دیگر اتفاقاتی که در زندگی اش می افتد به شدت خسته است». این منبع نزدیک گفته است: «پیت ۲۸ سال دارد و کیم ۴۱ ساله است. آن ها در حال حاضر در مکان های متفاوتی به سر می برند. پیت بسیار دمدمی مزاج و بی اختیار است و از او [کیم] می خواهد که در سریع ترین زمان ممکن به نیویورک پرواز کند یا هر جایی که او هست. اما کیم چهار فرزند دارد و این کار چندان ساده نیست. او نیاز دارد که روی بچه هایش تمرکز کند».

 

این زوج سابق، در اواخر سال گذشته و چند هفته پس از اینکه در برنامه Saturday Night Live همبازی شدند، رابطه خود را علنی کردند. پیت دیویدسون اکنون ماه هاست که برای فیلمبرداری پروژه Wizards! در استرالیا به سر می برد، جایی که کیم در ماه جولای و برای تعطیلاتی عاشقانه در یک منطقه جنگلی به دیدار او رفت. خبر جدایی این دو یک روز پس از آن رسید که یک منبع خبری به مجله People اعلام کرد که فاصله طولانی از پیت برای کیم کارداشیان دشوار بوده است در شرایطی که حضور دیویدسون در استرالیا برای فیلمبرداری فیلمش همچنان ادامه دارد. یک منبع خبری نزدیک به پیت و کیم گفته است: «آن ها عشق و احترام زیادی نسبت به یکدیگر دارند اما دریافته اند که فاصله طولانی و برنامه کاری شلوغشان ادامه این رابطه را بسیار دشوار ساخته است».

جدایی کیم کارداشیان از پیت دیویدسون در حالی است که ماجرای طلاق کیم از شوهر سومش، کانیه وست، همچنان ادامه دارد. در جریان سریال مستند جدید The Kardashians از شبکه Hulu بود که کیم کارداشیان فاش کرد که بعد از حضور در کنار پیت در برنامه Saturday Night Live حس خاصی داشته است و این رابطه باع شده بخواهد چیزی متفاوت را تجربه کند. بعد از اینکه پیت در مهمانی پس از این برنامه که توسط کیم تدارک دیده شده بود شرکت نکرد، کارداشیان با تهیه کننده این برنامه کمدی تمماس گرفته و شماره تلفن پیت دیویدسون را از او گرفت اگر چه هنوز به رابطه عاشقانه جدی با او فکر نمی کرد. وی در این باره گفته است: «اصلاً فکرش را هم نمی کردم، با خودم گفت اوه خدای من، می خواهم با او رابطه داشته باشم».

با رشد عشق این دو نسبت به هم، کیم دریافت که دیویدسون «بسیار متفکر و متواضع و بسیار واقعی» است و در نهایت او را «بهترین انسانی» دید که با او آشنا شده بود. در ماه های اول رابطه بین کیم و پیت بود که کانیه وست که در سال ۲۰۱۶ ابتلای او به بیماری دوقطبی شخصیتی فاش شده بود، دشمنی روزافزونی با این دو داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top