امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34276 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
199 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: ادریس البا با کارگردان «قطار سریع‌السیر» در پروژه بعدی‌اش همراه می‌شود. فیلم جاسوسی «بنگ!» با اقتباس از کتاب‌های کمیک نوشته مت کینت و با تصویرپردازی ویلفردو تورس به کارگردانی دیوید لیچ ساخته می‌شود. کمیک بوک «بنگ!» که سال ۲۰۲۰ منتشر شد درباره گروهی تروریستی است که با انتشار رمان‌هایی قصد شست‌وشوی مغزی خوانندگانشان […]

گروه فرهنگی: ادریس البا با کارگردان «قطار سریع‌السیر» در پروژه بعدی‌اش همراه می‌شود. فیلم جاسوسی «بنگ!» با اقتباس از کتاب‌های کمیک نوشته مت کینت و با تصویرپردازی ویلفردو تورس به کارگردانی دیوید لیچ ساخته می‌شود.

کمیک بوک «بنگ!» که سال ۲۰۲۰ منتشر شد درباره گروهی تروریستی است که با انتشار رمان‌هایی قصد شست‌وشوی مغزی خوانندگانشان را دارند تا بتوانند ماجرایی آخرالزمانی را کلید بزنند. در همین حال مهم‌ترین جاسوس دنیا برای نابود کردن نویسنده این رمان‌های علمی-تخیلی راهی می‌شود.

در حالی که ادریس البا بازیگر نقش اصلی «بنگ!» یعنی توماس کورد جاسوسی با تجربه را ایفا می‌کند، مت کینت نویسنده کمیک بوک و زک الکوویچ نویسنده فیلمنامه «قطار سریع‌السیر» نوشتن فیلمنامه را برعهده گرفته‌اند.
جدیدترین پروژه دیوید لیچ «قطار سریع‌السیر» است که با بازی برد پیت چند روزی است به پرده‌های نقره‌ای راه یافته است.لیچ با کمپانی «۷۸ نورث» و نیز خود ادریس البا از تهیه‌کنندگان «بنگ!» هم خواهند بود.
درباره بازیگران دیگر هنوز صحبتی نشده است.

از جدیدترین پروژه‌هایی که البا در آنها حضور داشته می‌توان از «جوخه خودکشی»، «سونیک خارپشت ۲» و «سخت‌تر سقوط می‌کنند» یاد کرد. او چندی پیش بازی در فیلم «لوتر» به کارگردانی جیمی پین را برای نتفلیکس به پایان برد که در آن دوباره در نقش شخصیتی که در سریال «لوتر» دیده شده، ظاهر شده است.نتفلیکس هنوز تاریخی برای نمایش «بنگ!» اعلام نکرده اما گفته شده تولید آن به زودی شروع می‌شود و احتمالاً اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ باید در انتظار نمایش آن بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top