امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34268 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
228 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

«کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» با صدور اطلاعیه شمار یک خود از آغاز به کار رسمی «میز کار رتبه بندی معلمان» (ناظر ستادی) خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در متن اطلاعیه صادره وزارت آموزش و پرورش آمده است: به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره های تربیت ارزیاب  و… برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top