امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 34248 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
200 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:کیانو ریوز در مینی‌سریال «شیطان در شهر سفید» برای هولو بازی می‌کند. هولو دستور ساخت سریالی کوتاه با عنوان «شیطان در شهر سفید» را با بازی کیانو ریوز داد.این سریال با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته اریک لارسن ساخته خواهد شد.   «شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی با تمرکز بر شخصیتی […]

گروه فرهنگی:کیانو ریوز در مینی‌سریال «شیطان در شهر سفید» برای هولو بازی می‌کند. هولو دستور ساخت سریالی کوتاه با عنوان «شیطان در شهر سفید» را با بازی کیانو ریوز داد.این سریال با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته اریک لارسن ساخته خواهد شد.
 

«شیطان در شهر سفید» داستانی واقعی با تمرکز بر شخصیتی به نام دنیل اچ. برنهام است که قرار است ریوز نقشش را بازی کند. وی یک معمار است که تلاش دارد با نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال ۱۸۹۳، اثر خود را در تاریخ ثبت کند. در این میان دکتر اچ. اچ.هولمز هم اولین قاتل زنجیره‌ای مدرن آمریکاست که نامش به واسطه «قلعه قتل» با همین نمایشگاه پیوند خورده است.مارتین اسکورسیزی، ریک یورن، لئوناردو دی کاپریو و جنیفر دیوسون از تهیه‌کنندگان این سریال هستند. کیانو ریوز علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اجرایی هم خواهد بود.سم شاو نویسنده فیلمنامه و سازنده سریال خواهد بود. تاد فیلد هم کارگردانی آن را برعهده دارد.

این نخستین باری است که ریوز در تلویزیون آمریکا در نقش اصلی دیده می‌شود. او در اوایل کارش در تعدادی فیلم تلویزیونی بازی کرده بود و سپس برای بازی در فیلم‌هایی چون «سرعت»، «نقطه بریک»، «کنستانتین» و «روزی که زمین ایستاد» به شهرت رسید. «ماتریکس»، «جان ویک» و «بیل و تد» مجموعه‌های سینمایی هستند که شهرت او را جهانی ساختند.

به نظر می‌رسد این دیگر مرحله نهایی بدل شدن این کتاب به یک اثر تصویری باشد. دی کاپریو سال ۲۰۱۰ حقوق این کتاب را به دست آورد تا با ساخته شدن فیلمی سینمایی از آن خودش در نقش هولمز بازی کند. اسکورسیزی سال ۲۰۱۵ با بیلی ری کار نوشتن فیلمنامه را شروع کرد. نام تام کروز هم در سال ۲۰۰۴ به این پروژه گره خورده بود. در نهایت سال ۲۰۱۹ اعلام شد این پروژه به یک سریال بدل می‌شود و چند ماه پیش اعلام شد کیانو ریوز برای نقش اصلی این سریال انتخاب شده است.این سریال هشت اپیزودی قرار است سال ۲۰۲۴ در هولو پخش شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top