امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 32926 |
تاریخ انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
134 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «کریستین بیل» بازیگر برنده اسکار دوباره اعلام کرد که تنها در یک صورت، بار دیگر در نقش «بروس وین» (بتمن) بازی خواهد کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، یک دهه پس از آنکه سه‌گانه «شوالیه تاریکی» ساخته «کریستوفر نولان» تعریف جدیدی از ژانر ابرقهرمانی در سینما ایجاد کرد، «کریستین بیل» بازیگر نقش «بتمن» در این سری‌ […]

گروه فرهنگی: «کریستین بیل» بازیگر برنده اسکار دوباره اعلام کرد که تنها در یک صورت، بار دیگر در نقش «بروس وین» (بتمن) بازی خواهد کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، یک دهه پس از آنکه سه‌گانه «شوالیه تاریکی» ساخته «کریستوفر نولان» تعریف جدیدی از ژانر ابرقهرمانی در سینما ایجاد کرد، «کریستین بیل» بازیگر نقش «بتمن» در این سری‌ فیلم، امیدوار به بازگشت به این مجموعه است.
 

سه‌گانه ساخته «نولان» با «بتمن آغاز می‌کند» در سال ۲۰۰۵ آغاز شد و پس از آن «شوالیه تاریکی» (۲۰۰۸) و «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»(۲۰۱۲) ساخته شد که هر دو دنباله، بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروختند، با این حال «کریستین بیل» عنوان می‌کند که هنوز بحثی پیرامون ساخت قسمت چهارم این سری فیلم شکل نگرفته است.

«بیل» درباره بازی مجدد در نقش «بروس وین» در این سری فیلم می‌گوید: «با نولان پیمان بسته بودیم و قرار بود تنها سه فیلم بسازیم و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشیم که این کار را انجام می‌دهیم و سپس آن را رها می‌کنیم و دیگر خیلی آن ادامه نمی‌دهیم. با این حال اگر نولان هنوز داستانی در ذهن داشته باشد که بخواهد با من آن را تعریف کند، من حاضرم». «کریستین بیل» در سال ۲۰۱۹ در گفتگویی با «تورنتو سان» عنوان کرده بود که بازی در دنباله سه‌گانه «شوالیه تاریکی» را نخواهد پذیرفت، چرا که می‌خواهد به رویای تنها ساخت یک سه‌گانه نولان وفادار بماند اما به نظر می‌رسد تنها در صورتی که «کریستوفر نولان» بخواهد فیلمی در ادامه این مجموعه بسازد، بار دیگر شاهد حضور «بیل» در نقش«بتمن» خواهیم بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top