امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 32859 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
199 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: در پی درج مطلبی با عنوان «توقف نمایش شب شک، به دلیل نبود مجوز تمدید و تبلیغ است» پردیس تئاتر شهرزاد با انتشار جوابیه ای در خصوص ابهامات طرح شده پاسخ داد.   متن جوابیه پردیس تئاتر شهرزاد به این شرح است: «در پاسخ به توضیحات و ادعای مهدی امینی، رئیس شورای ارزشیابی […]

گروه فرهنگی: در پی درج مطلبی با عنوان «توقف نمایش شب شک، به دلیل نبود مجوز تمدید و تبلیغ است» پردیس تئاتر شهرزاد با انتشار جوابیه ای در خصوص ابهامات طرح شده پاسخ داد.

 

متن جوابیه پردیس تئاتر شهرزاد به این شرح است:
«در پاسخ به توضیحات و ادعای مهدی امینی، رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی، در پی متوقف شدن اجرای نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده و صحبت‌های ایشان درباره عدم کسب مجوز تمدید، نکات زیر قابل ذکر است:
الف_ رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش بهتر از هر کسی باید بداند که باز شدن سایت بلیت فروشی یک نمایش بدون کسب مجوز و اعلام شورای نظارت غیر ممکن است و پردیس تئاتر شهرزاد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
ب- مجوز تمدید نمایش «شب شک» با شماره ۱۴۵۲۴۱/ ۱۴۰۱در دبیرخانه اداره کل هنرهای نمایشی ثبت شده است و به غیر از تایید شورای نظارت در گروه مشترک با سایت تیوال، امکان ندارد فروش نمایشی باز شود.
ب- نمایش «شب شک» به دلیل فاصله کم صدور مجوز تا اجرا تبلیغی در فضای مجازی نداشته است و هنوز تیزر و پوستر رسمی برای آن طراحی نشده است و منظور از «پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش» دقیقا مشخص نیست که به کجا اشاره می‌کند!
ج- در قسمتی از این مطلب آمده است: این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد! اما قراین و شواهد نشان از آن دارد که نام تهیه کننده نمایش سبب توقیف این نمایش بعد از اولین اجرا شده است.
سئوال این است که چطور پس از تایید نهایی شورای نظارت و صدور مجوز بعد از بازبینی، چرا با نامه کتبی به سایت تیوال دستور توقیف نمایش و بستن فروش آن صادر شده است؟ آیا قرار است هر نمایش بعد از بارها بازبینی متوقف شود؟
لازم به ذکر است که فروش بلیت نمایش «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه کنندگی نوید محمدزاده بعد از اولین اجرا در دوره جدید از روز یکشنبه (پنجم تیر ماه) در سایت ارائه دهنده این بلیت متوقف و کلیه اقلام تبلیغاتی این نمایشی بنا به اعلام شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمع‌آوری شده است.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top