امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 31590 |
تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
199 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: در اقدامی عجیب نمایشگاه کتاب از ماشین‌های بهشت زهرا برای جابجایی بازدیدکنندگان در مصلی استفاده کرده است!سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران امسال برای ارائه خدمات بیشتر به مخاطبانش از ظرفیت‌های مختلف بهره برده اما کج سلیقگی مشهودی درخصوص یکی از این خدمات مشاهده می‌شود. این روزها در نمایشگاه کتاب مسوولیت جابجایی […]

گروه فرهنگی: در اقدامی عجیب نمایشگاه کتاب از ماشین‌های بهشت زهرا برای جابجایی بازدیدکنندگان در مصلی استفاده کرده است!سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران امسال برای ارائه خدمات بیشتر به مخاطبانش از ظرفیت‌های مختلف بهره برده اما کج سلیقگی مشهودی درخصوص یکی از این خدمات مشاهده می‌شود.

این روزها در نمایشگاه کتاب مسوولیت جابجایی مراجعه کنندگان در حدفاصل درهای ورودی تا سالن‌ها به عهده اتوموبیل‌های برقی سفید رنگی است که آرم و علامت «سازمان بهشت زهرا» بر روی آن مشاهده می‌شود!
اینکه مسوولان نمایشگاه توانسته‌اند با این سازمان تعامل کرده و از اتوموبیل‌های برقی آن‌ها برای جابجایی مراجعه کنندگان استفاده کنند امری قابل تقدیر است اما دیدن نام و نشان بهشت زهرا در نمایشگاه چندان خوش آیند نیست و بهتر بود این نشانه با تصویری پوشانده می‌شد.البته این سوال هم مطرح است که وقتی امکانات بهشت زهرا در اختیار نمایشگاه قرار می‌گیرد آیا خللی در فعالیت‌های عادی و جاری بهشت زهرا رخ نمی‌دهد؟

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top