امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 31530 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
184 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری را دارید، گزارش حاضر شرح مختصری است از برنامه فعالیت‌های گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

ریسایز

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، نمایشگاه گروهی «ریسایز» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)، میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

نقاشی‌های نصرت‌اله مسلمیان

نمایشگاه انفرادی «نقاشی‌های نصرت‌اله مسلمیان» که به نمایش آثار نصرت‌الله مسلمیان اختصاص دارد، در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ درحال برگزاری است و تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه نیز ادامه دارد. این نمایشگاه همچنین همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۹۴۴
 

بزم‌ و رزم

«بزم‌ و رزم» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری جاوید به نشانی تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار،خیابان زرتشت غربی کوچه یزدان،پلاک ۱۷، واحد ۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ خرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۳۴۱۳۴
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

شکر در زیرزمین

نمایشگاه انفرادی «شکر در زیرزمین» که به نمایش آثار سینا قدک‌ساز اختصاص دارد، در گالری زیر زمین دستان به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

شاخه نبات

نمایشگاه انفرادی «شاخه نبات» که به نمایش آثار نبات خسروی اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

چند وضعیت

«چند وضعیت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار مینو عمادی اختصاص دارد و در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸

پر رنگ

نمایشگاه انفرادی «پر رنگ» که به نمایش آثار نریمان فرخی اختصاص دارد، در گالری +۲ به نشانی تهران، خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۸، طبقه‌ی دوم درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۲۳۱۱۴

من زمینم، تو درخت

«من زمینم، تو درخت» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار الهام عظیمی اختصاص دارد و در گالری مژده به نشانی تهران، سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، پلاک۲۷، زنگ یک درحال برگزاری است.

در بیانیه این نمایشگاه انفرادی چنین نوشته شده است: «بارزترین خصیصه طبیعت را می‌توان تغییر و تداوم دانست که این دو عامل هر لحظه زیر پوستِ طبیعت و به تبع آن انسان در جریان بوده و نشان می‌دهند که انسان و طبیعت از هم نمی گسلند و همواره در حال ادراک و دریافت یک‌دیگرند…»

نمایشگاه آثار الهام عظیمی با عنوان «من زمینم، تو درخت» تا سوم خرداد ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۶۷۴۴۲
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

تمام ناتمام

نمایشگاه انفرادی «تمام ناتمام» که به نمایش آثار علی ساعی یگانه اختصاص دارد، در نگارخانه علیها به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۹ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۷۱۷۳۶۰
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

تویه

«تویه» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار هدیس اولاد شهبازی اختصاص دارد، در گالری آ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان عضدی(آبان جنوبی)، کوچه ارشد، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دو خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۹۵۴۷
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

بوهیمیا

نمایشگاه انفرادی «بوهیمیا» که به نمایش آثار لیلا اسلامی اختصاص دارد، در گالری شیرین به نشانی تهران، خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه‌ی سیزدهم، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۷ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۴۳۹۶۹
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

زیر پوست

«زیر پوست» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار سمیه بیات اختصاص دارد و در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
 

بچه‌های خارک

«بچه‌های خارک» نام نمایشگاه انفرادی است که در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه.بلوار شهید اندرزگو.خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهار خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۷۰۷۲۶
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

گلستان

نمایشگاه انفرادی «گلستان» که به نمایش آثار احمد مرشدلو اختصاص دارد، در گالری نواحی به نشانی تهران . فرشته ، مریم شرقی ، پلاک ۵۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۶ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۱۲۰۹۱۲۶۹۶
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

ماه دوم

نمایشگاه گروهی «ماه دوم» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه لاله به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله،روبروی پارکینگ طبقاتی درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۶۰۴۹۲
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

چکمه‌های زمستان در حوالی فروردین

نمایشگاه انفرادی «چکمه‌های زمستان در حوالی فروردین» که به نمایش آثار سعید امکانی اختصاص دارد، در گالری ثالث به نشانی تهران، کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١۴٨ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ٨٨٣٢۵٣٧۶
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

گسیختگی

نمایشگاه انفرادی «گسیختگی» که به نمایش آثار فرید شمس یوسفی اختصاص دارد، در گالری اِو به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند. خیابان خردمند شمالی . کوچه اعرابی ۳ . پلاک ۵ . طبقه همکف و اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۲۱-۸۸۸۲ ۵۳۲۲
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

ذهن انسان

«ذهن انسان» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار حمیدرضا کرمی اختصاص دارد و در گالری عصر به نشانی تهران، میرزای شیرازی شمالی، خیابان دلاویز، پلاک ۱۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۳ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۵۵۳
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

لای دیوارهای سفید گچی

نمایشگاه گروهی «لای دیوارهای سفید گچی» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری بهارین به نشانی تهران، خیابان کریم خان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ ، نبش ورشو، جنب داروخانه متروپل، ساختمان ۵۰۹، طبقه اول، واحد ۳ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهار خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۱۴۹۷۴
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

شکل یافته

نمایشگاه گروهی «شکل یافته» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند علیرضا آسانلو، آرش امدادیان، کاظم چلیپا، زهرا شفیع، مصطفی دشتی و… اختصاص دارد، در یافته به نشانی تهران، دروس، خ یارمحمدی، بن بست طالقانی پ ۸ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۰ خرداد ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۴۶۴۸
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

ایکس لارج

«ایکس لارج» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری نگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)،خیابان غفاری، شماره ۶۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۸ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۴۹۳۱۴۱
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

از مجموعه تبر

نمایشگاه انفرادی مجسمه «از مجموعه تبر» که به نمایش آثار احسان گرمسیری اختصاص دارد، در گالری سیحون به نشانی تهران، خیابان وزرا، کوچه چهارم، شماره ۱۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۱ خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۷۱۱۳۰۵
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

یک اثر، یک دیوار

نمایشگاه انفرادی «یک اثر، یک دیوار» که به نمایش آثار حسین زنده رودی اختصاص دارد، در گالری مریم فصیحی هرندی به نشانی تهران، دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی، پلاک ۱۱ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سه خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۰۰۸۶۵۴
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

سلام

«سلام» نام نمایشگاه انفرادی است که به نمایش آثار حکیمه سلیمانی اختصاص دارد و در نگارخانه مورا به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی خیابان اراک پلاک ۴۶ واحد ۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهار خرداد ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۶۴۹
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

نقاشی‌های مصطفی دشتی

نمایشگاه انفرادی «نقاشی‌های مصطفی دشتی» که به نمایش آثار مصطفی دشتی اختصاص دارد، روز جمعه، ۳۰ اردیبهشت ماه در گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی، رو به روی بزرگراه کردستان، طبقه منفی دو افتتاح خواهد شد و تا ۲۰ خرداد ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه دومین نمایش انفرادی آثار دشتی در گالری پردیس ملت است که به نمایش آخرین مجموعه آثار این هنرمند پیشکسوت اختصاص دارد.
مصطفی دشتی از نقاشان به نام سبک انتزاعی است که از سال ۱۳۶۵ به صورت حرفه ای در تهران مشغول به نقاشی است. او تا کنون در بیش از پنجاه نمایش انفرادی و هفتاد نمایش گروهی در ایران و خارج از کشور حضور داشته است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.
 

در گالری‌های تهران چه خبر است؟

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top