امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 27434 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
187 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو و عضو مجمع انتخاباتی این فدراسیون، گفت: همانگونه که در ۵ دوره گذشته خانواده تکواندو با وجود مشکلات متعدد، رأی اعضای مجمع را به رسمیت شناخته و اعتراضی نداشتند، انتظار می‌رود در این دوره نیز شاهد چنین رفتاری باشیم.

مسعود حجی زواره در گفتگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو که با انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس این فدراسیون همراه بود، اظهار کرد: ۱۵ دیماه شاهد برگزاری یک مجمع عادلانه و بدون مشکل بودیم که در پی آن هادی ساعی با اخذ ۲۹ رأی از سوی مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. ما به عنوان اعضای مجمع باید به این انتخاب احترام بگذاریم چرا که معتقدم این حق الناس است و ساعی به نوعی منتخب جامعه تکواندو بود.

عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه حواشی اخیر توسط چند نفر معدود ایجاد شده است، گفت: نفراتی که شرایط فعلی به سود آنها نیست و منافع خود را از دست داده اند، تکواندو را به چالش می کشند. آقایی که قول ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خود را گرفته، بدون دلیل و مدرک قانونی از ابطال انتخابات سخن می‌گوید. این در حالیست که دود این حواشی به چشم خانواده بزرگ تکواندو خواهد رفت. تکواندو برنامه‌های فشرده‌ای پیش رو دارد، از تورنمنت‌های بین المللی کیش گرفته تا قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان و این بلاتکلیفی ضربه سنگینی برای تکواندوی ایران خواهد بود.

دارنده مدال طلای جهان، ادامه داد: در شرایط فعلی، تکواندوکاران اروپایی با سرعت برنامه‌های خود را پیش می‌برند ولی در ایران ما هنوز درگیر تعیین تکلیف مدیریت فدراسیونی هستیم که رییس ندارد و برخی افراد حاشیه ساز نیز رأی به حق مجمع را تحت الشعاع قرار داده اند. به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران از دکتر سجادی، وزیر ورزشی که خود قهرمان بوده و شرایط را بیش از هر کسی درک می‌کند درخواست دارم حکم هادی ساعی را به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو صادر کند تا وی بتواند با خیالی آسوده برنامه‌های متنوع خود را که به اعضای مجمع ارائه داده بود، را اجرایی کند.

حجی‌زواره در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به عنوان یک ایرانی و مسلمان باید به حرف امام (ره) که فرمود «میزان رأی ملت است» احترام بگذاریم. خانواده تکواندو، رسانه‌ها و همه مردم ایران دیدند و شنیدند که ۱۵ دی ماه هادی ساعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. آن تعداد معدود اعضای مجمع باید به رأی اکثریتی که از همان روز از صندوق خارج شد احترام بگذارند.

رئیس کمیسون ورزشکاران تکواندو در پایان با تبریک به پولادگر برای حضور در معاونت وزارت ورزش گفت: انتظار ما از ایشان به عنوان یک بزرگتر که همیشه حامی تکواندو بوده، این است که این موضوع را مدیریت و ثابت کند که همیشه عاشق تکواندوست و بهترین‌ها را برای رشته‌ای که سال‌ها برای آن زحمت کشیده، می‌خواهد. قطعا تکواندو با هادی ساعی و اتحاد و همدلی خانواده بزرگ تکواندو به روزهای اوج خود بازمی گردد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top