امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 27407 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
236 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت باید در نقل و انتقالات نیم‌فصل یک بازیکن بازی‌ساز جذب کنند.

بهمن طهماسبی، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: آقای مجیدی با توجه به شرایط تیم، بهترین تصمیم را گرفتند تا به دنبال نتیجه باشند و به هدف خود دست پیدا کردند و موفق هم بودند. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود و آبی‌ها بتوانند بهترین عملکرد خودشان را ارائه دهند.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در نیم‌فصل اول چه نقاط ضعف و قوتی داشت؟ گفت: با توجه به چیزی که من از فرهاد مجیدی دیدم، رویکرد این مربی تغییر کرده و پخته‌تر عمل می‌کند. استقلال الان در کارهای دفاعی خوب عمل می‌کند و گل‌های خوبی هم به ثمر رسانده است. به نظرم استقلال در بازیسازی در خط هافبک مشکلاتی دارد که باید این خلاء هر چه سریع‌تر برطرف شود.

طهماسبی درباره عملکرد خط هافبک تیم استقلال گفت:‌ استقلال باید هافبک بازی‌ساز بگیرد. من از نوع بازی مهدی‌ مهدی‌پور راضی هستم و این بازیکن روز به روز بهتر می‌شود. استقلال اگر یک بازیکن بازی‌ساز بگیرد، اتفاقات بهتری رخ می‌دهد اما مهدی‌پور هم گام به گام شرایط بهتری کسب می‌کند.

این مهاجم پیشین استقلال درباره عملکرد کوین یامگا و رودی ژستد در نیم‌فصل اول لیگ گفت: ژستد و یامگا بازیکنان با کیفیتی هستند. ژستد تا الان نتوانسته خوب گل بزند و این هواداران را اذیت کرده اما خارجی‌های استقلال توانستند شرایط خوبی را رقم بزنند.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل چه بازیکنانی را باید در اختیار بگیرد؟ گفت: به نظرم مهم‌ترین مساله، جذب هافبک بازی‌ساز است و به نظر من استقلال در دیگر پست‌ها شرایط خوبی دارد.

طهماسبی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال با این روند می‌تواند در پایان فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد؟ گفت: مهم‌ترین چیزی که استقلال در این سال‌ها نداشته، مدیریت بوده است اما باشگاه در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی در تیم هستند و امیدوارم آرامش در تیم پایدار باشد تا استقلال بتواند روزهای بهتری را برای خود رقم بزند. باشگاه  استقلال در سال‌های قبل مدیرانی داشت که جز ضربه زدن به باشگاه، کار دیگری انجام ندادند اما آقای آجورلو دارند در باشگاه کار می‌کنند و از نام باشگاه استقلال درآمدزایی می‌کند و شرایط طوری پیش می‌رود که استقلال کار خود را با آرامش انجام دهد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top