امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 27405 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
164 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

سرمربی سپاهان می‌گوید فشار روی تیم‌های بزرگ طبیعی است اما جدول رده‌بندی نشان می‌دهد من چه کاره هستم و چه عملکردی داشته‌ام.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محرم نویدکیا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: ابتدا وظیفه‌ام است از مسئولان اراک تشکر کنم که شرایط را برای حضورمان در این شهر فراهم کردند و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. ما در جام حذفی باید به میدان برویم و شوخی‌بردار نیست. هر تیمی که شانسش را از دست دهد، راه بازگشتی وجود ندارد. بازی قبلی ما با آلومینیوم جذاب نبود و با وجود باد و چمن سفت ورزشگاه کیفیت خوبی ندیدیم. در هر صورت باید بهتر بازی می‌کردیم که امیدوارم فردا این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: بازی بسیار حساسی است که هر دو تیم می‌دانند اگر این بازی را از دست دهند، یک جام را از دست داده‌اند. همه تلاش می‌کنند تا از این بازی سربلند بیرون بیایند و ما هم همین‌طور تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. تیم‌هایی که خودشان را برای لیگ برتر آماده کردند، دوست دارند جام حذفی را هم به دست آورند و این طبیعی است اما جام حذفی خطرناک است و اگر شکست بخورید، نمی‌توانید جبران کنید.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: به همین دلیل همه تیم‌ها در جام حذفی شانس یکسان دارند و تیم‌های پایین‌تر می‌آیند شانس‌شان را امتحان کنند. تیم‌هایی که در سطح‌های پایین‌تر هستند، فشرده دفاع می‌کنند و بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشانند و از این شانس استفاده می‌کنند. جام حذفی پیچیده است و تمرکز بالایی می‌خواهد. باید در جام حذفی به همه حق داد و احترام گذاشت و ما هم دوست داریم از شانس‌مان امتحان کنیم و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

او درباره فشاری که روی تیمش در هفته‌های اخیر بوده است گفت: فشار روی تیم‌های بزرگ طبیعی است‌. اگر قرار باشد این فشارها را تحمل نکنیم، نباید مسئولیت تیمی مثل سپاهان را قبول کنیم یا اگر بازیکنان این فشار را تحمل نکنند، اصلا نباید با سپاهان قرارداد ببندند. اعضای سپاهان باید این فشار را تحمل کنند و ممکن است هر نوع فشاری وجود داشته باشد و این یک مساله طبیعی است. یک بار مربی بایرن مونیخ در گفت‌وگویی عنوان کرد بهترین دوستش جدول رده‌بندی است.

نویدکیا اضافه کرد: جدول رده‌بندی نشان می‌دهد من چه کاره هستم و اگر تیمم شرایط خوبی نداشته باشد، هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر چیزی که می‌خواهد بگوید. اگر بالا باشم کسی به خودش اجازه نمی‌دهد فشار بیاورد. این‌ها طبیعی است اما با این وجود ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دو تیم آلومینیوم و سپاهان در قالب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا(دوشنبه) ساعت ۱۴ در اراک به مصاف هم خواهند رفت. ۵ شنبه ۲۳ دی این دو تیم در قالب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top