امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 24273 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
339 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد که رقابت‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قطعا بدون حضور تماشاگران آغاز می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، از اواخر سال ۹۸ بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت حضور تماشاگران ایرانی روی سکوی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی رقم خورد و این ممنوعیت تاکنون در مورد ورزشگاه های سالنی و غیرمسقف در ایران ادامه دارد و هرچند به نظر می‌رسید ۲۰ مهر با حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی از سری رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی شاهد پایان این مساله باشد و پس از آن حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال را همزمان با شروع بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رقم بخورد اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با بیان اینکه بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قطعا بدون حضور تماشاگران شروع می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا در صورت بهبود اوضاع و صدور مجوز از سوی مراجع ذی‌ربط شاهد حضور مجدد تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور باشیم، هرچند در این رابطه زمان دقیقی برای بازگشت تماشاگران مشخص نیست.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ‌طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰  ۲۷ مهر ۱۴۰۰ شروع می‌شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top