امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 23236 |
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۳۳ | ارسال توسط : |
216 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مجموعه‌ای استثنایی از ماشین‌هایی که در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» جلوی دوربین رفتند، در استرالیا به مزایده گذاشته می‌شود. ۱۳ عدد از ماشین‌های خاصی که در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (۲۰۱۵) جلوی دوربین رفتند، ماه جاری در استرالیا به فروش گذاشته می‌شوند.     حراج این ماشین‌های زرهی که اغلب از کنار هم […]

گروه فرهنگی: مجموعه‌ای استثنایی از ماشین‌هایی که در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» جلوی دوربین رفتند، در استرالیا به مزایده گذاشته می‌شود. ۱۳ عدد از ماشین‌های خاصی که در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (۲۰۱۵) جلوی دوربین رفتند، ماه جاری در استرالیا به فروش گذاشته می‌شوند.  
 

حراج این ماشین‌های زرهی که اغلب از کنار هم قرار دادن چند مدل مختلف ماشین سر هم بندی شده‌اند، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ سپتامبر (۳ و ۴ مهر ۱۴۰۰) در حراج خانه لویدز استرالیا انجام می‌شود.از جمله این ماشین‌ها می‌توان به تانکری که کاراکتر فیوریوسا با بازی شارلیز ترون سوارش می‌شد، خودروی اسب غول‌پیکر (Gigahorse)، واگن دوف (Doof Wagon) و خودروی ریزر کولا (Razor Cola) که نسخه تغییر یافته فورد فالکون اکس بی مدل ۱۹۷۳ است، اشاره کرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top