امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 21581 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
263 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: جانی دپ در تلاش است تا بفهمد همسر سابقش امبر هرد به وعده اهدای کمک مالی ۷ میلیون دلاری طلاق خود عمل کرده است یا خیر. ستاره آکوامن متعهد شده بود که این پول را پس از جدایی از جانی دپ در سال ۲۰۱۶ به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا و بیمارستان کودکان لس […]

گروه فرهنگی: جانی دپ در تلاش است تا بفهمد همسر سابقش امبر هرد به وعده اهدای کمک مالی ۷ میلیون دلاری طلاق خود عمل کرده است یا خیر. ستاره آکوامن متعهد شده بود که این پول را پس از جدایی از جانی دپ در سال ۲۰۱۶ به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا و بیمارستان کودکان لس آنجلس اهدا کند. با این حال، اندرو کالدکوت، وکیل دپ، استدلال کرده است که اهداء وعده داده شده “یک دروغ حساب شده و گمراه کننده بوده که از همان ابتدا سوء گیری را علیه آقای دپ رقم زده است”.

قاضی حکم داده است که باید مشخص شود که آیا هرد طبق وعده، سهم طلاق خود را به خیریه اهدا کرده است یا خیر. وکیل دپ، همچنین ادعا کرد که بیمارستان کودکان لس آنجلس در سال ۲۰۱۹ به مشاور تجاری دپ نامه نوشت تا به آن‌ها اطلاع دهد هرد هیچ گونه پرداختی به این بیمارستان نداشته است.

بنیامین چو وکیل دپ در بیانیه‌ای برای USA Today گفت که ستاره دزدان دریایی کارائیب از تصمیم دادگاه “بسیار خوشحال” شد. ایندیپندنت برای اظهار نظر با نماینده هرد تماس گرفته، ولی هنوز جوابی نگرفته است.در نوامبر سال گذشته، دپ در لندن علیه ناشر روزنامه سان پس از تیتر سال ۲۰۱۸ با عنوان “زن کتک زن”، شکایت کرد، اما شکست خورد. هرد با ارائه شواهدی در بیانیه مورخ ۲۶ فوریه، اظهار داشت: “من در تمام مدتی که با هم بودیم از نظر مالی از او [دپ]مستقل بودم و کل مبلغ طلاق من به امور خیریه اهدا شد. “

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top