امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19839 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
236 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود دو میلیون دوز واکسن کرونا به کشور طی روزهای آتی، گفت: محموله واکسن کرونا قرار بود روز دوشنبه بیاید که این اتفاق نیفتاد، اما امیدواریم فردا بارگیری آن انجام شود و به زودی وارد کشور شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دکتر کریم همتی درباره وضعیت واردات واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر، گفت: متاسفانه چند هفته‌ای وقفه‌ در واردات واکسن کرونا ایجاد شد، اما ان‌شاءالله در چند روز آینده، مطابق قولی که داده شده، با اقداماتی که انجام شده است و مبالغی که به حساب شرکت‌های فروشنده واکسن واریز شده است، امیدواریم بیش از دو میلیون دوز واکسن معتبر وارد کشور شود که در کنار سایر زحماتی که وزارت بهداشت می‌کشد، بتوانیم هموطنان‌مان را با استفاده از واکسن‌های وارداتی و همچنین واکسن‌های معتبر تولید داخلی واکسینه کنیم و بخشی از دغدغه‌های هموطنان‌مان در این زمینه مرتفع شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که مطابق قولی که داده شده، اگر طرف خارجی به تعهداتش عمل کند،  ان‌شاءالله مابقی واکسن‌های مورد نیاز را وارد کشور کند.

همتی ادامه داد: طبیعتا با توجه به گروه هدف واکسیناسیون، هم از محصولات تولید داخلی استفاده می‌شود و هم از واکسن‌های وارداتی تا بتوانیم پوشش واکسیناسیون را به سطح قابل قبولی برسانیم. در این زمینه همکاری بسیار نزدیکی هم بین وزارت بهداشت، جمعیت هلال احمر و سایر ارکان دولت وجود دارد.

همتی گفت:  محموله واکسن کرونا قرار بود روز دوشنبه بیاید که این اتفاق نیفتاد، اما امیدواریم فردا بارگیری آن انجام شود و به زودی وارد کشور شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top