امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19787 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
260 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید دیدار تیمش با عراق سخت‌تر از سه بازی برگزار شده در این مسابقات است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار کرد: قبل از این که به بحرین بیاییم، می‌دانستیم که باید چهار بازی سخت را انجام دهیم و هر چهار مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. این موضوع به ما فشار وارد می‌کرد. از این چهار بازی، یکی باقی مانده و فکر می‌کنم از سه بازی قبل سخت‌تر است. در عین حال تیم خوبی داریم. جو تیمی خیلی عالی است. هر چه در توان داریم می‌گذاریم تا بازی آخر را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم‌ملی خاطرنشان کرد: برای بازیکنان و مربی عراق احترام زیادی قائل هستیم. آنها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی کروات تیم ملی ایران درباره گمانه‌زنی‌ها از حضور یا عدم حضور برخی ملی‌پوشان عراقی در دیدار با ایران اظهار کرد: ما اطلاعات کاملی از تیم ملی عراق نداریم. مطمئنم ترکیبی که مقابل ما بازی می‌کند، بهترین ترکیب و تیمی است که می‌تواند برای عراق بازی کند. همیشه وقتی بازیکن به میدان می‌رود، بازیکن دیگری باید روی نیمکت بنشیند.
اسکوچیچ درباره جو شاداب حاکم بر اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: جو خوبی در تیم ما حاکم است. امیدوارم که این جو مثبت را به بازیکنان داخل زمین منتقل کنیم تا آن‌ها این احساس را در زمین داشته باشند.
وی تاکید کرد: هنوز یک قدم برای صعود مانده است. باید همه بازی‌های برگزار شده را فراموش کنیم چرا که هنوز یک قدم برای با موفقیت برگزار شدن این تورنمنت باقی مانده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top