امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 19641 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
512 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم‌ملی می‌گوید از عملکرد تیمش مقابل بحرین راضی است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) مقابل کامبوج در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: دوست دارم رضایت خودم را از بازی جلوی بحرین اعلام کنم. در حالی که فشار روانی زیادی در آن بازی روی بازیکنان بود، توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

او افزود: از بازیکنانم می‌خواهم که بازی با بحرین را فراموش کنند. ما در فوتبال به خاطره‌ها و اتفاقات گذشته کاری نداریم. ما نمی‌خواهیم کامبوج را دست کم بگیریم و احترام زیادی برای آن‌ها قائلیم. بازی‌هایشان را نگاه کردم و متوجه شدم که عملکردشان بسیار بهتر از نتایجشان است و دوست دارم از تیمم درخواست کنم که تمرکزشان را برای این بازی حفظ کنند و کیفیتشان را نشان دهند. ما برای بردن کامبوج آمدیم در حالی که احترام زیادی برایشان قائلیم.

اسکوچیچ درباره تاثیر بازی با کامبوج در سرنوشت صعود تیم‌ملی توضیح داد: ما برای کسب حداکثر امتیازات به بحرین آمدیم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم. تمام بازیکنان و کادر فنی تمرکزشان روی بازی با کامبوج است و از آن‌ها می‌خواهم بازی با عراق و اما و اگرهایی که برای آن بازی است را فراموش کنند. ما هر چه داریم برای بازی با کامبوج می‌گذاریم و به دنبال حداکثر امتیازات هستیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top