امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19629 |
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ | ارسال توسط : |
154 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: نمایشگاه‌های «مرزی برای دیدن»، «زیبایی در جنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» از روز جمعه (۲۱ خردادماه) در گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کنند. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، نمایشگاه «مرزی برای دیدن» شامل ۳۲ طراحی چاپ دستی و کلاژ است و آثاری از سارا کاوه نقاش را دربرمی‌گیرد […]

گروه فرهنگی: نمایشگاه‌های «مرزی برای دیدن»، «زیبایی در جنگ»، «رویداد هنری فاصله»، «نگاهی دیگر» و «مرثیه‌ای برای یک رویا» از روز جمعه (۲۱ خردادماه) در گالری‌های خانه هنرمندان ایران آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، نمایشگاه «مرزی برای دیدن» شامل ۳۲ طراحی چاپ دستی و کلاژ است و آثاری از سارا کاوه نقاش را دربرمی‌گیرد که از ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری «میرمیران» همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است. این نمایشگاه روز جمعه (۲۱ خرداد) ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود.

«زیبایی در جنگ» نیز عنوان نمایشگاه عکسی از فاطیما حسینی است که ۲۱ تا ۳۱ خرداد در گالری «ممیز» خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود. این نمایشگاه نیز از ساعت ۱۷ روز جمعه (۲۱ خرداد) با حضور رایزن فرهنگی سفارت افغانستان در تهران و برخی از هنرمندان تجسمی آغاز به کار می‌کند.

همچنین نمایشگاه «رویداد هنری فاصله» نیز به همت گروه «سفر هنر» و با موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط شیوع بیماری کرونا آغاز به کار می‌کند. این رویداد قالبی مسابقه‌‍‌وار دارد و آثار ارسالی توسط داوران بررسی شده و در نهایت ۳۰ اثر برای شرکت در نمایشگاه برگزیده شده‌اند که به همراه تعدادی از آثار هنرمندان مهمان در این رویداد نمایش داده خواهند شد. این نمایشگاه نیز تا ۳۱ خرداد همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در گالری‌های «نامی» و «بهار» میزبان علاقه‌مندان است. افتتاحیه این رویداد نیز روز جمعه (۲۱ خرداد) از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس «نگاهی دیگر» نیز با آثاری از ندا شیرازی در گالری‌ «تابستان» در روزهای ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر خواهد بود.نمایشگاه ابراهیم برفرازی، هنرمند نقاش نیز با عنوان «مرثیه‌ای برای یک رویا» شامل منتخبی از ۶ مجموعه او و ۵۴ اثر فیگوراتیو و پرتره با محوریت به تصویر کشیدن چهره اشخاص در مرزی میان واقعیت و رویا با تعبیر خالق آن است.بازدید از نمایشگاه‌های خانه هنرمندان ایران از ۲۱ تا ۳۱ خرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای عموم علاقه‌مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top