امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19565 |
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
237 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: همه بازیکنان تیم ملی به نوبه خودشان در بازی با بحرین تلاش کردند اما به نظر من طارمی و آزمون نشان دادند لیاقت و شایستگی حضور در تیم‌های خوب اروپایی را دارند.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره پیروزی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که در جدول و حساسیت‌های خاص خودش دو تیم تحت تاثیر این حساسیت قرار گرفته بودند اما تیم ملی ما مالکیت توپ را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی را هم به دست آورد اما در نیمه دوم توانستیم با خلاقیت آزمون و طارمی به گل اول دست پیدا کنیم. بعد از آن هم توانستیم دو گل دیگر بزنیم و برای اولین بار بحرین را در کشورش شکست دهیم.

او ادامه داد: تیم ملی ابتدا به دنبال این بود که گل نخورد و هر چه از زمان بازی می‌گذشت بچه‌ها با شرایط بازی و تیم حریف بیشتر آشنا شدند و توانستند در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش بگذارند و پیروز از زمین خارج شوند. هر کسی به نوبه خودش در این بازی تلاش کرد و کیفیت خوبی را نشان داد اما به نظر من طارمی و آزمون نشان دادند لیاقت و شایستگی دارند و در تیم‌های خوب اروپایی می‌توانند بازی کنند. سامان قدوس هم نشان داد بازیکن خوب و باکیفیتی است و می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

دروازبان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: در حال حاضر یک مقدار زود است بخواهیم درباره عملکرد او صحبت کنیم، چون تیم ملی قبل از این مسابقات نه اردو خوب و نه بازی تدارکاتی داشت و فقط بازی اول‌مان یک بازی تدارکاتی بود. اسکوچیچ می‌توانست با بازی‌های تدارکاتی بیشتر شناخت بیشتری از بازیکنان پیدا کند اما به هر حال هر چه زمان بگذرد آینده تیم ملی می‌تواند آینده خوبی باشد.

او اضافه کرد: ما بازیکنان باکیفیت و خوبی در اختیار داریم و ان‌شاءالله بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و در دور بعدی مسابقات که بازی‌ها حساس‌تری است به جام جهانی صعود کنیم. تیم ما با این پیروزی شرایط خوبی در جدول پیدا کرد و با همه این‌ها به نظرم می‌توانیم صدرنشین گروه صعود کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top