امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 19519 |
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
434 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است با فیلمنامه ای از پاتریک نس پیش درآمدی بر فیلم مشهور «ناخدا و فرمانده» با بازی راسل کرو بسازد. این فیلم احتمالا از روی اولین کتاب مجموعه «اوبری-ماتورین» نوشته پاتریک اوبراین برداشت می شود.این پروژه در روزهای اولیه تولید قرار دارد، هنوز هیچ کارگردان یا بازیگری به […]

گروه فرهنگی: کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است با فیلمنامه ای از پاتریک نس پیش درآمدی بر فیلم مشهور «ناخدا و فرمانده» با بازی راسل کرو بسازد. این فیلم احتمالا از روی اولین کتاب مجموعه «اوبری-ماتورین» نوشته پاتریک اوبراین برداشت می شود.این پروژه در روزهای اولیه تولید قرار دارد، هنوز هیچ کارگردان یا بازیگری به فیلم ملحق نشده است، ضمنا فیلم ممکن است با تغییرات زیادی مواجه شود.

 
پاتریک نس رمان نویس و فیلمنامه نویس آمریکایی-بریتانیایی که مسئولیت این پروژه را برعهده دارد بیشتر برای مجموعه «آشوب مدام» شناخته می شود. نس همینطور فیلمنامه فیلم «هیولایی فرا می خواند» را نیز نگاشته است.«ناخدا و فرمانده» محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی پیتر ویر در واقع برای تبدیل شدن به یک مجموعه سینمایی طراحی شده بود که این امر محقق نشد. «ناخدا و فرمانده» که با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، به رقم فروش ۲۱۱٫۶ میلیون دلار دست پیدا کرد.
 
راسل کرو و پل بتانی بازیگران نسخه اصلی این فیلم بودند که حالا با توجه به سن این دو نفر بعید است حتی تکنیک جوان سازی فیلم «مرد ایرلندی» هم به کار این بازیگرها بیاید.«ناخدا و فرمانده» در سال ۲۰۰۳ توانست نامزد ۱۰ جایزه اسکار شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top