امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 19483 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
260 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو از فردا دوشنبه ۱۷ خرداد، در سالن والیبال جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو از فردا ۱۷ خرداد  با حضور ۱۴ بازیکن در سالن والیبال فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی، میثم علی‌پور، محمدرضا سبحانی‌نیا، مهرزاد مهروان، حسین گلستانی، سید محمد سیدحسینی، محمد نعمتی، جمال نظری و مرتضی رمضانی ۱۴ ملی‌پوشی هستند که زیر نظر هادی رضایی، سرمربی و فرید صائبی مربی تیم ملی تمرینات خود را در این اردو پیگیری خواهند کرد.

این اردو قرار بود در بابلسر برگزار شود که به دلیل بروز یکسری مشکلات، از فردا دوشنبه ۱۷ خرداد در سالن والیبال فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top