امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19451 |
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
519 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: دستمزد بازیگران سریال «دوستان» (فِرِندز) برای قسمتی که به تازگی منتشر شده است، مشخص شد.الجزیره در گزارشی با پرداختن به مجموعه کمدی پربیننده «دوستان» که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در ۱۰ فصل منتشر شد، اعلام کرده است که بازیگران سریال «دوستان» (فِرِندز) برای قسمتی که به تازگی منتشر شده است، هر کدام […]

گروه فرهنگی: دستمزد بازیگران سریال «دوستان» (فِرِندز) برای قسمتی که به تازگی منتشر شده است، مشخص شد.الجزیره در گزارشی با پرداختن به مجموعه کمدی پربیننده «دوستان» که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ در ۱۰ فصل منتشر شد، اعلام کرده است که بازیگران سریال «دوستان» (فِرِندز) برای قسمتی که به تازگی منتشر شده است، هر کدام یک میلون دلار دستمزد گرفته اند.

در این گزارش همچنین آمده است: این سریال که عصر هر پنجشنبه در آمریکا به پخش‌ می رسید، از آنجا که روابط دوستانه را به جای روابط خانوادگی مطرح کرده بود، نوع متفاوتی از مفاهیم اجتماعی را در جامعه پایه گذاری کرد.
یکی از قسمت های این سریال که در سال ۱۹۹۶ به پخش رسید، ۵۲ میلیون بیننده داشت و به نوشته روزنامه نیویورک تایمز این سریال به لحاظ تعداد مخاطب حتی از برنامه هایی مانند اسکار و (American Idol) نیز پیشی گرفته است.

پس از آنکه ۲۳۶ قسمت از سریال «فرندز» از شبکه نتفلیکس نیز عرضه شد، طرفداران آن در سرتاسر جهان افزایش پیدا کردند. پس از آن نیز برادران وارنر حق پخش سریال «دوستان» را به مدت پنج سال از سال ۲۰۲۰ در مقابل ۴۲۵ میلیون دلار خریداری کردند.

مجله ورایتی هم اعلام کرده است، قسمت ویژه «دوستان» که چندی پیش به پخش رسید، تنها در روز اول پخش توسط ۲۹ درصد از خانواده های امریکایی مشاهده شد و حدود ۵۵ درصد از بینندگان اچ بی او مکس نیز آن را تماشا کردند. بیش از ۵۰ درصد امریکایی هایی که قسمت ویژه «دوستان» را تماشا کردند، بین ۳۵ تا ۵۴ سال سن داشتند.
طبق گزارشی در پایگاه اینترنتی فوربس، هر کدام از شش بازیگر دوستان یعنی (جنیفر انیستون، مت له بلانک، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، متیو پری و دیوید شویمر) برای تک قسمتی که به تازگی‌ به پخش شد، یک میلیون دلار دستمزد گرفته اند.

به طور کلی این کمدی از زمان انتشار اولین قسمت تاکنون حدود ۱.۴ میلیارد دلار سود داشته است. درآمدی که از این سریال در طول این سال ها به ۶ بازیگر اصلی رسیده است، حدودا نفری ۱۳۶ میلیون دلار و جمعا ۸۱۶ میلیون دلار بوده است.طبق این‌ گزارش، درآمد هر یک از بازیگران سریال دوستان از ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار در قسمت های فصل اول، اکنون به یک میلیون دلار رسیده است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top