امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 19413 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
254 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

دروازه‌بان تیم ملی ایران با بیان اینکه در حال حاضر کسب پیروزی از هر چیزی مهم‌تر است، گفت: تیم‌ملی ایران می‌توانست به هنگ کنگ گل‌های بیشتری بزند اما مهم کسب پیروزی و برداشتن قدم‌های لازم برای صعود است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی ماریتیمو پرتغال بعد از تمرین صبحگاهی تیم ملی در منامه گفت: تمرین امروز عالی و خوب بود. هوا یکم گرم بود اما باید عادت کنیم و برای بازی‌های بعد آماده شویم. اگر چه هوا گرم بود اما زمان خوبی برای ریکاوری داریم.

او درباره وضعیت خودش در اردوی تیم ملی در آستانه بازی با بحرین گفت: خدا را شکر وضعیتم خوب است. همه همدل هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم بحرین را ببریم.

دروازه‌بان تیم‌ملی درباره شکست دادن هنگ‌کنگ گفت: خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. می‌توانستیم به هنگ‌کنگ گل‌های بیشتری بزنیم اما حریف از ابتدای بازی با شش مدافع بازی می‌کرد و فضاهای گلزنی را بسته بود. فعلا مهم این است که به پیروزی برسیم و قدم‌های لازم را برای صعود به دور بعد برداریم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top